الأحد، 29 سبتمبر 2013

انا اسمي وفاء عمري 35 سنة متزوجة

هاي
انا اسمي وفاء عمري 35 سنة متزوجة بحب امص اوبحب اتناك من جهتين وبحب النيك الجماعي بحب اتناك من جهتين في النفس الوقت
اي حد عايز يسال عن اي شي يتفضل 

231 التعليقات:

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 231   ‏›أحدث   ‏أحدث»

انا ابحث عن انسانة جادةةة متفتحة تقدر تفهم علاقة بين اتنين محترمين محتاجين بعض محرومين من السعادة زى بعض و كل دة فى ايطار محترم من غير مشاكل ولا ضرر و لا تدخل فى الامور الشخصية كل الى هيجمنا السعادة الى هنلاقيها فى حضن بعض وبس انا عاوز انسانة مش اعرف عنها اى حاجة خالص غير انها توافق تكون فى حضنى و بس و اتمنى تكون من القاهرة للتواصل 01222266723 yuosry@yahoo.com

هاااى انا عمرو وعايـش لوحدى فى برج فى فيصـل وكانت عايز واحدة تقعد معاية او انسانـة رومانسية
نكون اصحــاب
وانا تحت امرك فى اى حاجة
رقمى
01228449384
01066706426
رنى بس
wWw.facebook.com/amr.sport.92

سينار كل اللى هقولهوليك كل اللى بتفكرى فية هتلاهقولهوليك انيل وبتقية معاية سواء كنتى عايزه سكس عنيف او سكس رومانسا عندى فيلا عند مستشفى مصر الجديدة وهعجبك علشان انا كتير استى وكل اللى ميز بالجمال ورقمى 021698722527.
sofiene.b@hotmail.fr

ممكن تضيفينى عندك ونبقى أصدقاء ؟ abdelrahmankamel123@yahoo.com / Skype Abdoukamel1234

عماد حموده حمودده يقول...
انا جاد في كل الي باقوله انا عماد لو انتي جاده وعندك استعداد انا جاهز ده اميلي
eeehhh1212@yahoo.com

29 سبتمبر، 2013 2:25 م

lovesex_w@yahoo.com كلمينى على الايميل ونتفق

ممكن للجديه اتصال الان 01005820622

منين انتي ولو انتي جاده كلميني علشان انا بمارس الجنس الجماعي احبه واحنا لما يكون انتي وانا وصديقي انتي هتكوني في غايت الفرح ونحن وسام جدا هيكونو من ورا وادام شغال وعندي مكان امن من غير كلام انا بحب طلبك الجنس الجماعي منطظرك 01010088587 او love.sm99@yahoo.com السن 24 عاما من مصر الغربيه

انا من تردين واجمدواحد ودى رقمى 01117974756

01155552330 mohamedmohsen171@yahoo.com

بوب الجامد ومستعد 01111446331

ياريد يكون الكلام ده بجد وهو بجد رقم تتتت01211156358

ياريد يكون الكلام ده بجد وهو بجد رقم تتتت01211156358

كلمينى على سكاى بى
lovegate7

ازيك يا ,وفاء انا اسمى محمد من القاهرة 33 سنة مهندس ميكانيكا طويل بحب الدم الخفيف مثقف شكلى كويس انا بدور على انسانة نكون اصدقاء قريبين انسانة اعوضها وتعوضنى حرمان الحياة انا عايز انسانة احط راسى على صدرها انسى الدنيا وهى كمان اكون سرها وهى تكون كل شىء فى حياتى انابحب الجنس طبعا وبتاعى كبيرو كويس فيةاوى ونفسى طويل على السرير وبلحس جامد اوى وعندى مكان امن وفى سرية تامة واى شىء على السرير هعملهولك ا انا ايملى ياريت تعرفينى بنفسك lovely_egyman80@yahoo.com مستنى وياريت تضفينى على الايمل ونكلم براحتنا وموبايلى برضة

هلا بيكى انا موجود على الاسكايب hesham.sayed25

انا محمد احب المرأه ذات الجنس العالي والحار واحب جميع الأوضاع وسوف تري اني امتعه بجميع الاوضاع اللحس والمص وسوف اخلي شهواتها عالية ايمالاتي سكاي omer.mohamed261
ياهو mohamedkhader2000yahoo.com

انا شاب وسيم جدا جا د ابجديا حاب انتعرف

0922939480 انا من ليبيا

انا هبثم 26 سنة ابحث عن المتعة الجنسية وخاصة النسوان من 35 الى 45 وباى شروط 01028162481

01001243109

skype @ nazmynazmy88



nazmymour@yahoo.com

http://www.facebook.com/nazmym

M199134@YAHOO.COM
مهند من العراق

انا ابو ادم مستعد01285184014

Elsayed Younis dd me elwaleed_2010_2010@yahoo.com or younis109 skyp

انا اموت فى السكس واحب الكس النظيف علشا ن اكله والحسه واشفط العسل الفيه واهريه نبك اسمى منعم وده اميلى الياهو hamdy_algd@yahoo.com

أوكي أن مستعد أتعرف عليك هذا رقم جوالي: +966552209584 دكي علي أن أكلمك وسكايبي badiss821 , و bardiss82@hotmail.com

كل سنة وانتى طيبة ممكن تكلمينى وانا ها بسطك 01009711496

انا شاب من القاهره 26 سنه ومستعد اعمل معاكى كل حاج وعندى المكان امان جداااا رقمى 01120555168

ممكن اتشرف واجرب معاكي كل اللى مش لاقيه مع اى واحد عايز واحده تحسسني بالجنس بجد مش مجرد واحده تفتح رجليها وخلاص ahmxxxed@yahoo.com 01110436238

وفاء هذا هو سكايبي kekokeko963او mimomimo

بدور على إنسانة محترمة صادقة
يكون بنا ثقة وإخلاص وخوف على بعض
إنسانة لما تزهق من الدنيا تلاقينى جنبها وألاقيها جنبى
علاقة يكون مندمج فيها كل أنواع العلاقات صديق وحبيب وأخ ..
إنسانة أكون فى حياتها باستمرار مش تسليه ووقت يعدى
تكون من القاهرة ..
أنا الجنس بالنسبة لى مكمل للحب مش هو أساس العلاقة
الأساس عندى الحب والمشاعر والإحساس وإننا نعيش سوا فترة جميلة من العمر
Mo7amedseif@yahoo.com
01227100310

ممكن تكلميني لنتفق 01221414591مستني تليفونك

انا من العراق ارمل احب التعرف على مدام عراقيه وهذا السكايب iraqahmed30

ان عبد الصمد شاب اعزب اوريد ان المس اي جها من جسمك ورد تريدن ان اسقيكي بي رحيقي
اين الحوب جميل لكين صدركي اريد ان ابوساه من راس

ممكن اضافة على سكايب 3kor-94

ده رقمى وبحب الجنس اوىة انا عندى 27 سنه ومتزوجلو اى بنت جد تكلمنى او تبعت اضافه ياو هو اوسكاى نفس الميل h11133366

نفسى امارس الجنس انا شاب 27 لو فيه مدام ترسلنى على الاميل ده ياهو او سكاى وتكتب جنس h11133366

انا جاهز و همتعك علاخر
horney136@gmail.com

مرحبا اني مهند من العراق هذا ايميلي mmaf83@yahoo.com

وفاء انتي مزه يامحلاك جاد سكايبي woow1213

زبي واقف عوز انيك اي وحده واوصلها لقمه الشهوه لعوزه تضيفني او تتصل 01140422576 اوoelgamd@yahoo.com

من لبنان D: طولي بيعمل مشكلي 200cm واكيد بعجوب لي ما بيعجبو لعجب ووووو اذا بتحبي حكيني سكيبي tandro.star هيدا اميل سكيب

انت من فين من اى بلد وهذا الاميل adodo5601@gmail.com

نا تحت امرك فى اى طلب منتظرك وزبي واقف عايز ينيك كسك وطيزك 01009678964 اتصلي فورا

اى واحده نفسها فى جنس حقيقى مع انسان يحبها ويقدرها ويمتعها بين احضانه انا رومانسى فى بوس الشفايف حنون فى مداعبه الخدود هادى فى مص الحلمات فنان فى لحس شفايف الكس فارس وخيال فى نيك النسوان ممكن اضافه انا روميو الرومنسي عاوز اتعرف ببنت او مدام في سرية تامة ودة رقمي 01220301364 زبي واقف كلميني بسرعة سيدات بس

اى مدام ( متزوجة او مطلقة او ارملة ) تبحث عن متعة جنسية نادرة وتكون فى سرية لايهم السن ولاكن المهم ان تكون بتحب تتناك قوى وللعلم انا فنان فى ان اوصل حبيبتى اللى بنكها لاعلى درجة فى المتعة لو بتحبى العنف وانتى بتتناكى هكون عنيف جدا وهفشخك نيك اما لو بتحبى الرومانسية فى النيك هعيشيك احلى رومانسية وانتى بتتناكى لانى متعتى انى اشوفيك متمتعة بجد بعشق اللحس جدا وفنان فى لحس الكس الملعون - اسمى مازن مهندس 35 سنة جسمى رياضى لو حابة ابعتى تليفونيك على الاميل ده Aly7499@yahoo.com

اى مدام ( متزوجة او مطلقة او ارملة ) تبحث عن متعة جنسية نادرة وتكون فى سرية لايهم السن ولاكن المهم ان تكون بتحب تتناك قوى وللعلم انا فنان فى ان اوصل حبيبتى اللى بنكها لاعلى درجة فى المتعة لو بتحبى العنف وانتى بتتناكى هكون عنيف جدا وهفشخك نيك اما لو بتحبى الرومانسية فى النيك هعيشيك احلى رومانسية وانتى بتتناكى لانى متعتى انى اشوفيك متمتعة بجد بعشق اللحس جدا وفنان فى لحس الكس الملعون - اسمى مازن مهندس 35 سنة جسمى رياضى لو حابة ابعتى تليفونيك على الاميل ده Aly7499@yahoo.com

أزال المؤلف هذا التعليق.

هاي يا وفاء الحلوة
انا بانتظارك

مايل: giriosmaya@hotmail.com

Skype: georges230718

01223408197 دا طريقي ومش هتندم وانت الخسران :)

جسمك جامد جدآ هسيحة ذى الملبن وهمتعة مثل الاسد

انا البدوي لو تريدي النيك الي علا اصول بس واصليني وبرويش زبي علا الخاص ان قدرتي تتحمليه قوليلي وبجيش ولو كنتي مع الجن انا ابي وحده تتحمل النيك وانا من عشاق النيك الجامد abdualnaser777@yahoo.com fkd;a gdk lh jlgdk

اى مدام ( متزوجة او مطلقة او ارملة ) تبحث عن متعة جنسية نادرة وتكون فى سرية لايهم السن ولاكن المهم ان تكون بتحب تتناك قوى وللعلم انا فنان فى ان اوصل حبيبتى اللى بنكها لاعلى درجة فى المتعة لو بتحبى العنف وانتى بتتناكى هكون عنيف جدا وهفشخك نيك اما لو بتحبى الرومانسية فى النيك هعيشيك احلى رومانسية وانتى بتتناكى لانى متعتى انى اشوفيك متمتعة بجد بعشق اللحس جدا وفنان فى لحس الكس الملعون -mohshaly@yahoo.com

ممكن على الياهو ss_mm654@yahoo.com

نصيحه نصيحه...خافي الله الله الله العظيم ..بنفسك وزوجكي والابناء..واعلمي ان نار الشهوه سهل سهل تطفيها ولكن نار نار نار جهنم كيف... والله يقبل التوبه قبل الموت ..والموت الموت قادم قادم

انا فارس خيال 32 سنة اعزب مهندس كهروميكانيك الطول 181 سم جسم رياضى رجولة طاغية رومانسى جدا وكريم جدا وعنيف جدا فى السرير وصاحب مزاج ابحث عن انثى فرسة تستاهل رجولتى وتتحمل فحولتى او سالب نعومى متزوج انا فحل ماستر زبير ونييك عنف ومزاج www.foroon_hors@yahoo.com 01011164224

سكيب alhanon440
abdo44221@hotmail.com
0538174832

وفاء لو فعلا عايزة علاقة قوية وممتعة وسرية جدا دة ايميلى راسلينى عليه (afh.ahmed@hotmail.com)

freethinker.amr@hotmail.com
any time

alwatania.alex@yahoo.comاسمى احمد مهندس بترول 37س منفصل للتعارف والصداقه01124366669

احب اتعرف على بنت اوامراة لعلاقه حميمه وساخنه ومتعه جنسيه اي واحده مستعده تعملي اضافه على facebook +212638774162

لو حابة علقة جنسية مستديمة وسرية يارت نتواصل

مرحبا انا تحت امرك فى اى طلب منتظرك وزبي واقف ورومنسي وسكسي امتع البنت اللي معي قمة المتعه والأثاره سعودي من الرياض 39 اللي تحب تراسلني على ايميلي واعطيها رقمي واوعدها بسريه تامه abdullahaljof@gmail.com

أنا من الجزائر وحاب نيكك سكايب atarek.hotel.annaba.23
فيس بوك nassim kimo nino
الهاتف 213794561086+
الإيميل tarekkharbache@gmail.com

ضيفينى عندك عايز أنيكك
ggg171@skype
أنا مستنيكى

انا مستني تليفونك 01021054795

ياوفاء ردى على فؤادى كالذىكاناوالاميل omarosman797@gmail.com

مسالخير انا اسمى علاء 43 سنه مهندس وعندى شقتى فى المهندسين وامان اوى ليكى وليه طبعا وممكن اء اعملك كل اللى انتى عاوزاه واكتر فى سريه وامان انا منتظر ردك وده الايميل power_a2012@yahoo.com

انا مصرى لو عايزه انا رقمى00201120426569

هاي وفاء ضيفيني عندك ولن تندمي
الياهو huseeinali727@yahoo.com
Skype madoos2015
انا بنتظارك حبي

ضيفيني ورح خليكي تصلي الي اعلا درجات شهوتك

ابعتلك اللول تمصى وتلعبى معاة وهتحبيية اوووووووووى

مرحبا اسمي حسين ممكن نتعرف بلدي ياهو huseeinali727@yahoo.com
بلدي سكايب madoos2015
وسوف امتعك واريحك اخر راحة

انارجل اعمال وعندى مصنع وبدورعلى وحده من طراز خاص احمل داخل قلبى مشاعر واحاسيس قوية دافئة فانا احتاج الى انثى مشاعرها ساخنة ملتهبه لتشبع رجولتى القوية ومشاعرى المتوهجة نمارس الجب والجنس بعن ورومانسية حتى تتزوق رحيق ذكورتى الخاصة وعبق رجولتى احتاج الى انثى رشيقه الجسد بيضاء البشرة حتى نمارس الجنس بكل اشكاله واوضاعه المختلفة حتى تشعر بكيانها وانوثتها الثارة احاسيس لم تشعر بها من قبل وانتى بين يدى سوف تف......ق...د.............................................ين صوابك وعقلك كانثى حينما تشعرين بقذف السئل المنوى الساخن الملتهب كالحمم البركانية على اشفارك وبظك من الخارج وقذف لبنى الساخن الملتهب داخل مهبلك حتى تصرخين من نشوة وشبق الجنسى الذى تشعرين به لاول مرة حتى لو كنت متزوجة او مطلقة او عذباء فانا راجل خلقت لامراءة ذات انوثة ثائرة متوهجة كما ان العنف اثناء الممارسة يعطة لذة ونشوة لم تعريفيها من قبل فمن ترغب ان تشعر بانوثتها وكيانها ومشاعر متوهجة وانوثة ثارة ان ترسل لى سوف البى كل راغبتها وطلبتها بسرية تامة وامنة ياريت الى حابة تعيش الاحساس دا معايا ترسل رسالة على الخاص التواصل على 01009651049 zaher_zaher25y@yahoo.com

انا مش هاقول انا جامد اللي عايزه تجرب وتشوف تتصل بيا 01117558475

ارجو ان اتلقي منك راسله او رنه علي التليفون واكلمك مهندس مصري مركز محترم وشخصيه هادئه لكني عاشق لفن السكس MAIASN2004@YAHOO.COM // 01000372740

انا من القاهره 37 سنه 01066640230 hdarwish13@yahoo.com

هاى ازيك يا قمر بسم الله ماشاء الله ربنا يحميكي ويحفظك انتى اموره وعسوله اوى وانا حابب اتعرف واتشرف بحضرتك انا احمد من مصر 30 سنه اعزاب
ahmedelmasry_841151@yahoo

هاي samer_c123@hotmail.com

هاي samer_c123@hotmail.com


ست الكل
انا تعبان وهايج ع الاخر عاوز احطو بين فلق بزازك واشرم خرم كسك واللحس زنبورك نفسي افعص في طيازك وابوس كل حته فيكي و ارجوكي ما تخرميني منك ارجوكي خدبني في حضنك ارجوكي محتاجلك ساعديني انتي الوحيده اللي تقدري ترحمي حالة الهياج اللي انا فيها

ست الحسن
حبيبي نفسي فيكي اوي نفسي السوع طيازك بزبي اللي نولع نار نفسي اطفي شوقي اليكي بين فخادك الطريه النعمه نفسي ابوس طيازك والحس خرمك الكس والطيز وامسحك حلمة بزازك بطرف سناني و والعب بلساني فيهم نفسي احط زبي بين ركبتك وانتي تنياهم نفسي احس برعشتك وانتي بتجبيهم مره واتنين وتلاته واهاتك مليه الكون اهات المتعه و بكلاماتك السخنه دخلوا براحه طلعوا براحه وتمصي زبي و تبليه عشان كسك نشف محتاج لبني الدافي يبرد نارك وده اميلي امير العذابahmed.ebada.397@facebook.com

إرسال تعليق


ست الكل
انا تعبان وهايج ع الاخر عاوز احطو بين فلق بزازك واشرم خرم كسك واللحس زنبورك نفسي افعص في طيازك وابوس كل حته فيكي و ارجوكي ما تخرميني منك ارجوكي خدبني في حضنك ارجوكي محتاجلك ساعديني انتي الوحيده اللي تقدري ترحمي حالة الهياج اللي انا فيها

ست الحسن
حبيبي نفسي فيكي اوي نفسي السوع طيازك بزبي اللي نولع نار نفسي اطفي شوقي اليكي بين فخادك الطريه النعمه نفسي ابوس طيازك والحس خرمك الكس والطيز وامسحك حلمة بزازك بطرف سناني و والعب بلساني فيهم نفسي احط زبي بين ركبتك وانتي تنياهم نفسي احس برعشتك وانتي بتجبيهم مره واتنين وتلاته واهاتك مليه الكون اهات المتعه و بكلاماتك السخنه دخلوا براحه طلعوا براحه وتمصي زبي و تبليه عشان كسك نشف محتاج لبني الدافي يبرد نارك وده اميلي امير العذابahmed.ebada.397@facebook.com

إرسال تعليق


ست الكل
انا تعبان وهايج ع الاخر عاوز احطو بين فلق بزازك واشرم خرم كسك واللحس زنبورك نفسي افعص في طيازك وابوس كل حته فيكي و ارجوكي ما تخرميني منك ارجوكي خدبني في حضنك ارجوكي محتاجلك ساعديني انتي الوحيده اللي تقدري ترحمي حالة الهياج اللي انا فيها

ست الحسن
حبيبي نفسي فيكي اوي نفسي السوع طيازك بزبي اللي نولع نار نفسي اطفي شوقي اليكي بين فخادك الطريه النعمه نفسي ابوس طيازك والحس خرمك الكس والطيز وامسحك حلمة بزازك بطرف سناني و والعب بلساني فيهم نفسي احط زبي بين ركبتك وانتي تنياهم نفسي احس برعشتك وانتي بتجبيهم مره واتنين وتلاته واهاتك مليه الكون اهات المتعه و بكلاماتك السخنه دخلوا براحه طلعوا براحه وتمصي زبي و تبليه عشان كسك نشف محتاج لبني الدافي يبرد نارك وده اميلي امير العذابahmed.ebada.397@facebook.com

إرسال تعليق

أنا خالد من اسكندرية لو انتى جاده ياوفاء ده رقمى 01228623995 وات ساب وفايبر للتواصل الجاد والتعارف.

أنا خالد من اسكندرية ده رقمى 01228623995 وات ساب وفايبر نفسي في مزه حلوه لإقامة علاقة جادة للجادات فقط اللى تحب المتعه تكلمنى أو تبعت رساله وأنا أتصل بيها.

انا شاب من المعادي اعشق النساء والجنس ومص البزاز ولحس الكس دة رقمي 01014327293 او 01114803620 للسكس فون وللنيك ولكل واحدة هايجه اطفي نار كسها وامصمص بزازها وكل حاجة عايزها

انا مصطفى من القاهرة ارغب التعارف بمدام من الجيزة او القاهرة 01200976565 \\\\ 01113909865

انا مصطفى من القاهرة ارغب التعارف بمدام من الجيزة او القاهرة 01200976565 \\\\ 01113909865

انا مصطفى من القاهرة ارغب التعارف بمدام من الجيزة او القاهرة 01200976565 \\\\ 01113909865

memo.kroz@yahoo.com
omar.ali1778 skype

memo.kroz@yahoo.com
omar.ali1778 skype

انا حسن زبري ضخم جدا وطويل عايز انيك رقمى01153161902 وعمرى 29 سنة

للتعارف مايك وكاميرا للتأكيد محتاج بنت او مدام او مطلقة او ارملة
تكون جادة وصادقة فعلا بقدر الأنثى قوى واعرف احافظ عليها قوى
قوى ومش هاتندم طول عمرها وامين على الأسرار على خبرتى فى
والعلاقات الجنسي والحياه احمد من بورسعيد 34 سنه و محترم جدا
واتمتع بقدرات جنسيه عاليه وقدرة عاليه جدا جدا فى الواقع واعشق
الجنس الرومانسى والعنيف الطبيعي القوى واتمنى علاقه جاده مستمره
وتحت اى مسمى وقويه مع انثى تعتز بجسدها وتعشق الجنس الرومانسى
والعنيف لايهم العمرولا الحالة الاجتماعية وترغب فى المتعه اتصلى بى
لمعرفه مدى جديتك اتمني واحدة بتفهم يعنى ايه العلاقات الجنسي وقضاء
اوقات ممتعه بجميع انواع المتعة والاوضاع اميلى للتواصل واحدة بعشق
الحب والرومانسيه واللى موافقه و شايف نفسه هتقدر تكون معايا مطلقات
مدامات والمتزوجات ومنقبات ومحجبات محرومات و جريئه عندها استعداد
تقابلني واللى موافقه وعايزة تتناك طبيعى من زبي كبير وطخين اى واحدة
بدورعلى المتعة والنيك الطبيعي وفرصه كويسه علشان نقرب من بعض و
هخليكى تحلفى باليوم الى قبلتينى فيه برجاء ترك رسالتك ع الخاص
بمواصفاتك وارقامك
Yahoo!:mmmm.ahmed742@yahoo.com
Skype :Ahmed.Ahmed23716

لو بتحبى الجنس وترغبين ان تمارسيه بس خايفه
لو تحب ان حد يمارس معك انت
بس خايف فلا تخافي ولا تخجلي
فانا فى خدمتكي هدفى أمتاعكي فلا تخافي ولا تترددي
حيث ان كل انواع الجنس متاح وموجود عندى جنس رومانسى دلع / جنس عنيف وسريع / ضرب شتائم كافة الاوضاع الممارسة الجنسية
لدي طرق مختلفه عن الاخرين وهذا ما اتميز به عن الاخرين
حيث ان كل ما تحتاج اليه عندى
وكل هذا بدون مقابل ولا اختلاف على نوعية مكان المقابلة عندي او عندك
شعارنا الثقه بلا حدود وسرية البيانات جودتى هدفى امتاعكم
لا تترددي فرصة ذهبية لا تتعوض مرة اخر 0501019096

ممكن انيكك انا نتقابل فين اوالتعارف يبقي ازاي انا رقمى 01112095403

ممكن انيكك انا نتقابل فين اوالتعارف يبقي ازاي انا رقمى 01112095403

تحية طيب مدام وفاء

اى واحده نفسها فى جنس حقيقى مع انسان يحبها ويقدرها ويمتعها بين احضانه انا رومانسى فى بوس الشفايف حنون فى مداعبه الخدود هادى فى مص الحلمات فنان فى لحس شفايف الكس فارس وخيال فى نيك النسوان ممكن اضافه انا روميو الرومنسي عاوز اتعرف ببنت او مدام في سرية تامة ودة رقمي 01220301364 زبي واقف كلميني بسرعة سيدات بس

اى واحده نفسها فى جنس حقيقى مع انسان يحبها ويقدرها ويمتعها بين احضانه انا رومانسى فى بوس الشفايف حنون فى مداعبه الخدود هادى فى مص الحلمات فنان فى لحس شفايف الكس فارس وخيال فى نيك النسوان ممكن اضافه انا روميو الرومنسي عاوز اتعرف ببنت او مدام في سرية تامة ودة رقمي 01220301364 زبي واقف كلميني بسرعة سيدات بس

اى واحده نفسها فى جنس حقيقى مع انسان يحبها ويقدرها ويمتعها بين احضانه انا رومانسى فى بوس الشفايف حنون فى مداعبه الخدود هادى فى مص الحلمات فنان فى لحس شفايف الكس فارس وخيال فى نيك النسوان ممكن اضافه انا روميو الرومنسي عاوز اتعرف ببنت او مدام في سرية تامة ودة رقمي 01220301364 زبي واقف كلميني بسرعة سيدات بس

انا شاب34 من القاهرة جاد جدا وكثرة الكلام لاتجدى نفع الفعل اساس النجاح ودة رقمى للتواصل01111818057

انا شاب34 من القاهرة جاد جدا وكثرة الكلام لاتجدى نفع الفعل اساس النجاح ودة رقمى للتواصل01111818057

انت فين من زمان بدورر على واحده زيك

انت فين من زمان بدورر على واحده زيك

انت فين من زمان بدورر على واحده زيك
01227254547

انت فين من زمان بدورر على واحده زيك
01227254547

انا معاكى فى اى حاجه باسم 33 bassem_8000@yahoo.com

ابحث عن الزواج وان عمري 33 وان اسمي احمد رقم موبنيل 01289862575

اقر اخذ رقمك وتكلميني عن الجنس وانيك في النهايه

الللى عايزة تتناك اميل سكاى بى mostafa_amr37

ههههههههههههههههههههه
كله بيضحك على كله

ممكن رقم جوالك لو انتي في السعودية

معاكي مهندس ميدو من الجيزةالجنس فن راقي مرهف الاحساس
كتير من الناس بيفتكروا ان الجنس عادة حيوانية عكس الحب الكلام ده عاري تماما من الصحة الجنس والحب وجهان لعملة واحدة وهي الاحساس الحب لذة و الجنس لذة برضو في الحب يوجد ألم وفي الجنس يوجد ألم الحب تفاهم و الجنس تفاهم الحب راحة والجنس راحة ..
الراجل الماهر اللي يعزف علي جسم شريكته احلي الانغام الرومانسية و يذوب جسمها في اهات الحب والمتعة 01010652667

hot-man2566 عالسكايب شادي من الاردن

naelhamada12@gmail.com
nael_hamada@yahoo.com

أحمد من القاهرة 32 سنة 01125493333

أحمد من القاهرة 32 سنة 01125493333

Elsaharty2014@gmail.com
01202639000
ياريت نتواصل انا شاب

az01122@yahoo.comكيف الوصول او التواصل معكى انا موجود على اسكايبى بسم على عبداللطيف

لو تسمحي تكلميني على الرقم 0021699265870

مهندس شاب نفسي قي مدام نعشق ونحب بعض ونعوض بعض عن ايام الاشتياق اتصلي 01010652667

انا اعمل. مابين مصر والدول الاوروبيه واحب ان أتعرف على امراه لنعمل كل شئ
٠١١٠٠٨٤٥٦١٦

اللى عاوزه تتناك تيجى خاص او واتس اب بعشق الحريم الكبيره
01119970556

وفاء انا احب الي تمصولي هدا إيمايلAZERT1978@OUTLOOK.FR HKJ§V %VDR? KJ.HZG TDIH LUM

انا مهندس من الجيزة ارغب في التعرف علي سيدة ناضجة 01010652667

انا شاب خليجي ابغى اتعرف على على بنت مصريه في القاهره مقابل مادي وهذا ايملي your15531@gmail.com

شاب حامل زب أسود كبير 30 سم أسود مفتول العضلات نار نار بيحب يولع مدام كبيرة في السن 50 سنة أو 55 سنة أمام خلف واحس كمان يبلغ عمره 25 ينة قوي البنية أسود نار نار شوكولاطة .

انا شاب موطلق نفسي اتمتع معي وحده مترمه ومستعد اتزوجها لو هي عوزه كده01224911585للجدين

انابيبرس فحل سعودي نفس المواصفات المطلوبه ارجو التواصل على ببيPIN:5B8C34C1 اوعلى كيكbeeebrs1

مجدى سوهاج 40 نفسي انيك لاول مرة
نفسي ابوس واحب وادلع
01019370100

عاوز الحس كسك وأدخل لسانى جوة كسك وتنزلى العسل علية والحسة من على شفايف كسك الجميل الناعم وتنزلى شهوتك مرة واثنين وبعد كده نبدا بالجنس الممتع ونعمل أجمل الأوضاع زى الوضع الفرنساوى اللى يشبة وضع الخيل وأنا اقف وراكى وأحطة فى كسك وأدخلة جامد و تقولى اااه وأنيكك اوى وأدخلو وأخرجو كتيير لحد متجيبهم على زبى وتقوليلى نكنى ااه وأفشخ كسك ااه اح احححح وتقوليلي زبك سخن وانا اقلك كسك مولع نااار وانتى تقوليلى هجبهم على زبك وانا اطلع زبى قبل متجبيهم وتقوليلى ليه مطلعوش لالالالا مطلعوش وتمسكية بايدك تانى ودخلية لنفسك وانا ادخلو تانى قبل ميقربه ينزله اشيله تانى عشان أهيجك عليا وأنتى تصرخى وتقولى لالالالا لالالا لالالا وبعد متجيبيهم على زبى وهو جوة في كسك أنزل على كسك والحسة والعب بلسانى فى كسك وانتى تصرخى وتقوليلى انا عاوزه لبنك فى كسى وأنا اقلك لالاوانتى تهيجى عليا وتقومى زقانى على ضهرى وتمصى زبرى بشفايفك وتلحسى بضانى وتحطى بضانى فى بقك وانا اقول اااه اااه اااه براحة براحه يا حببتى ااه وانتى تقوليلى لالالا مش هسيبك مش هرحمك وتقومى بعد مطلعية من بقك تقعدى علية وتفضلى طلعه نزله علية وتقولى يا حبيبى هتهم فى كسى اااه هتهم انا عوزاهم وأقولك هيجو هيجو ااه ااه هيجوه وانيمك على ظهرك وأحطة فى كسك وأنيك وأنتى تقولي هتهم عيزاهم جواية يا جيزاوي اللي نفسها تعيش أجمل سنين عمرها في النيك تكلمني بس يكون عندها الشقة وأكون ملكها وعي ملكي 01287287870 عمري 35 سنة ماليش في نيك الشات ولا الخولات نيك طبيعي وفعلي 00201287287870 لاين فايبر ايمو واتس اب

انا ولد عايز انيك بنت جميله ويكون جسمه مثير انا زبي طولو 25 سنطه البنت التسحملو ممكن تتصل بي لي رقمي 01066127187

انا ولد عايز انيك بنت جميله ويكون جسمه مثير انا زبي طولو 25 سنطه البنت التسحملو ممكن تتصل بي لي رقمي 01066127187

انا شاب وبحب كدا ياريت تواصل يامدام https://www.facebook.com/toom.jeery.96

01064002467رنى بس وهتشوفى ال عمرك ماشوفتيه بحياتك خالص

01064002467رنى بس وهتشوفى ال عمرك ماشوفتيه بحياتك خالص

لو جاده دي رقمي وباي مقابل المهم نتمتع معاكي01116444345

انا ميدو وكل طلباتك عندى واتمنى نتعرف اكتر وده رقمى 01113738671 واتمنى الجديه

amr.magic@gmail.com
01211899595
01067075793
01118015802
welcome to my world
my name is amr 33 years old from egypt cairo
and i have Safe place

حمادة الأصيل اللى عايزة دلع وفرفشة تدخل معايا نتكلم براحتنا على سكايب وده عنوانى dddh845

بتبي تمصي زبي الطيب مص بازيك الحس كسيك فوتو بكسيك وطييك الجميلة اتصلي لتعرف اهم شي توني صادقة 00963950524480

وفاء انا احمد 32 سنة سكني الهرم وبحب انيك من قدام ورة ونفس الوقت طلبك هوة طلبي بل ظبط ومص بزيك وتمصيلي الحس جسميك كلو من فوق وتحت وبوس الرقبة امتعيك وتمتعيني رقمي 01020353414 مستني اتصاليك بية ونعامل بعض بقدير ونحب بعض ونخاف علي بعض دة طلبي

انا مهندس محمد الجيزة 25 سنه عايز اتعرف علي سيده ناضجه اتصلي 01010652667

انا هيام مطلقه رقمى 01005084895 الى حابب تعارف جاد وعمل علاقه كامله فون او كاميرا او مقابله وعندى شقتى لوحدى يكلمنى على رقمى بس باخد كارت 25 واتفق على طلبك وللتاكد اتصل الاول هتسمع رساله بصوتى تتاكد وبعد متبعت الشحن نتفق على طلبك اوك وده رقمى الموبنيل 01271960201 فى انتظار الجادين فقط

01225705436 واتس احمد من القاهره - لكل مصريه تبحث عن الحب والرومانسيه والامان

أزال المؤلف هذا التعليق.

احب اعرف ممكن نتواصل على اسكاى هتشوفينى عريان بضرب عشره وهخليكى تنزليهم اكتر من مره nak.nak122@skyp

انت بتحبي الزب الكبير ٣١ سنتم

هاي وفاء انا احمد بحب النيك قوي عندي زب كبير وبحب الحس الكس تعالي اطفي نار كوسك وده رقمي ٠١٢٠٠١٥٤٧٢٧

عايز اتعرف على واحدة قلبها جامد تستمتع بجلد الرجل بلا رحمة وتقدر تجبر الراجل على أكل خراها ، اللى شايفة نفسها تقدر على كدا تكلمنى على الفيس ، ودا عنوان صفحتى https://www.facebook.com/profile.php?id=100009132178633&fref=ts

عايز اتعرف على واحدة قلبها جامد تستمتع بجلد الرجل بلا رحمة وتقدر تجبر الراجل على أكل خراها ، اللى شايفة نفسها تقدر على كدا تكلمنى على الفيس ، ودا عنوان صفحتى https://www.facebook.com/profile.php?id=100009132178633&fref=ts

الجديد في 2017
لو أنتي محرومه ونفسك في نييك يهز كيانك ويدوب أحساسك ويشبع رغباتك وتنفيذ جميع أوضاعك والوصول لأخر مهبلك ويرعش جسدك من نشوه اللقاء أقبلي للتعرف بي وتذوق علاقه كأنك أنثي لم تمارس المتعه قبل ذلك بس بشرط تكوني محرومه وعودك سمبتيك مشتاق للنيك كلميني فون نتعرف ونتقابل تأكيد لا تعامل بلمال بتاتا المتعه من أجل المتعه جوزك مسافر وليالي بتعدي عليكي وحيده ومشتاقه لحضن يمتعك كلميني في سريه تااامه من القاهره فقط
ملحوظه بشتغل فني صيانه يعني متقلقيش هندخل شقتك ومتعك في سريرك في سريه للتواصل01025651560 عصب شديد يقطع شفايف كسك نيييك

اسمي فادي من الشام شب حلو رومنسي عمري35 سنةاعزب زبي طولو17سنتم خبير لحس كس نيك الكس والطيز مصمصت حلمات موبايل00963948302966

‏«الأقدم ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 231   ‏›أحدث ‏أحدث»

إرسال تعليق

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More