الأحد، 29 سبتمبر 2013

انا هايدي .. مطلقه وعندي كامره


هاي انا هايدي .. بحب الجنس انا مطلقه 26 سنه من مصر .. وعندي كامره 

دا رقمي ممنوع رقم الهاتف


الكل ينزل اميل بتاعو او سكايب ويقول من هو

236 التعليقات:

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 236   ‏›أحدث   ‏أحدث»

مساء الورد علي احلي مدامت ام الدينا

هايدى انا خالد محاسب بتميز بالرجولة والاستيل والجمال وعندى فيلا عند مستشفى مصر الجديدة ورقمى 01221172444 واميلى moro_132@yahoo.com

merro_2009@yahoo.com

https://www.facebook.com/omar.atef.1804109

سينار كل اللى هقولهوليك كل اللى بتفكرى فية هتلاهقولهوليك انيل وبتقية معاية سواء كنتى عايزه سكس عنيف او سكس رومانسا عندى فيلا عند مستشفى مصر الجديدة وهعجبك علشان انا كتير استى وكل اللى ميز بالجمال ورقمى 0021698722527

هاااااااااي
انا احمد
ميل
essam_ouda74@yahoo.com

Ehab Shokry انارجل من طراز خاص احمل داخل قلبى مشاعر واحاسيس قوية دافئة فانا احتاج الى انثى مشاعرها ساخنة ملتهبه لتشبع رجولتى القوية ومشاعرى المتوهجة نمارس الجب والجنس بعن ورومانسية حتى تتزوق رحيق ذكورتى الخاصة وعبق رجولتى احتاج الى انثى ممتلئة الجسد بيضاء البشرة ذات ارداف ممتلئة كبيرة حتى نمارس الجنس بكل اشكاله واوضاعه المختلفة حتى تشعر بكيانها وانوثتها الثارة احاسيس لم تشعر بها من قبل وانتى بين يدى سوف تف......ق...د.............................................ين صوابك وعقلك كانثى حينما تشعرين بقذف السئل المنوى الساخن الملتهب كالحمم البركانية على اشفارك وبظك من الخارج وقذف لبنى الساخن الملتهب داخل مهبلك حتى تصرخين من نشوة وشبق الجنسى الذى تشعرين به لاول مرة حتى لو كنت متزوجة او مطلقة او عذباء فانا راجل خلقت لامراءة ذات انوثة ثائرة متوهجة كما ان العنف اثناء الممارسة يعطة لذة ونشوة لم تعريفيها من قبل فمن ترغب ان تشعر بانوثتها وكيانها ومشاعر متوهجة وانوثة ثارة ان ترسل لى سوف البى كل راغبتها وطلبتها بسرية تامة وامنة ياريت الى حابة تعيش الاحساس دا معايا ترسل رسالة على الخاص التواصل على 01115499993

ممكن تضيفينى عندك ونبقى أصدقاء ؟ abdelrahmankamel123@yahoo.com / Skype Abdoukamel1234

عماد حموده حمودده يقول...
انا جاد في كل الي باقوله انا عماد لو انتي جاده وعندك استعداد انا جاهز ده اميلي
eeehhh1212@yahoo.com رقمي 01143160250 و 01226790122

29 سبتمبر، 2013 2:25 م

انا احمد 33 سنه مهندس بقطاع البترول اعزب من اليكس محابب جدا اتعرف بيكى لعلاقه جديه وراشده وسريه واتمنى انى اكسبك كصديقه لانى محتاج صديق انا ايميلى ياهو alex_man80 مستنيكى يا قمر

تامر من القاهرة 33 سنة لعلاقة جادة وسرية دة ايميلى lovesex_w@yahoo.com

Qatar 0097466316172 ------- Skype [ eng_arch_ayman ] if u realy serious

هاااااااااى هايدى انا سمسم من مصر SMSMLABIB@YAHO.COM

هذا ايميلي لاني بتعب من الكتابه انا من المحله وعدي شقه مكاني امن وسني 24 سنه love.sm99@yahoo.com

واو حلوة جدا ممكن نتعرف انا شريف من اسكندرية وبعشق الجنس والسكس اوى واحب التعرف موبايلى 01156584380 او 01093162355 ميل ياهو serrymohamed@ymail.com ميل اسكاب mohamedserry_2009

ممكن اضافة هايدى دة اميلي على الاسكاي poos2050@hotmail.com

أنا الواد اللي هو
لو بتحبي العنف و السيطرة من الراجل كلميني على ياهو memento.moka@yahoo.com
و بعدين هاقولك نعمل إيه بقا.

صدقيني مش هارحمك

yasser_3101@skype.com
yasser_3101@yahoo.com

الله على جمالك ممكن نتعرف رقمى 01001471696 او01211624486

هاد اسمي ع السكايب انا سوري مقيم بالمملكة
onepiece.xux

كلمينى هتتمتعى اكيد انا شب 29 سنة ودة سكاى بى بتاعى
lovegate7

ازيك يا هايدى نا اسمى محمد من القاهرة 33 سنة مهندس ميكانيكا طويل بحب الدم الخفيف مثقف شكلى كويس انا بدور على انسانة نكون اصدقاء قريبين انسانة اعوضها وتعوضنى حرمان الحياة انا عايز انسانة احط راسى على صدرها انسى الدنيا وهى كمان اكون سرها وهى تكون كل شىء فى حياتى انابحب الجنس طبعا وبتاعى كبيرو كويس فيةاوى وعندى كاميرا ويب واى شىء على السرير هعملهولك ا انا ايملى ياريت تعرفينى بنفسك lovely_egyman80@yahoo.com مستنى وياريت تضفينى على الايمل ونكلم براحتنا وموبايلى برضة

ههههههه لو انتي عوزه بجد كلمينب عليالعنوان ده askly0100044@gmail.com او تلفون 01211156258

ههههههه لو انتي عوزه بجد كلمينب عليالعنوان ده askly0100044@gmail.com او تلفون 01211156258

ههههههه لو انتي عوزه بجد كلمينب عليالعنوان ده askly0100044@gmail.com او تلفون 01211156258

انا احمد من مصر زبري كبير قوى هاينعشك وه اسمى على سكاى بى abuahmed627

هاي انا شاب وعمري 32 سنه وحاب اتعرف وجاد ميسور الحال وهذا السكاي بي بتاعي salah.mahdy93

مرحبا انا اسمى حلمى واعجبك قوى اعملك كل شى فى الجنس دى موقعى على الاسكاى helmy barkat

a1nolove@yahoo.com
01004945501
01110460360
وسيم مرتاح ماديا مهندس فى وزارة الاسكان اقيم بمفردى حاله صحيةجيده جدا

أنا محمد من إسكندرية، طالب جامعي، عندي 23 سنة ، وبحب الجنس وكل حاجة أوي، ونفسي في واحدة زيك كدة ، أبقى سعيد جدًا لو قبلتيني عشيق وعندي الشقة.

اوك ann_see20@yahoo.com لو حابة نتعرف

skype : justin.timerlike أنا شاب من الجزائر و اسمي امحمد 26 سنة

amora4698
doctor amr cairo 01001828816

https://www.facebook.com/elbashkatb

من الاخر لو انتى جاده ده رقمى وبعدين نتفهام اوكى 01003860468

01001243109

skype @ nazmynazmy88



nazmymour@yahoo.com

http://www.facebook.com/nazmym

01001243109

skype @ nazmynazmy88



nazmymour@yahoo.com

http://www.facebook.com/nazmym

M199134@YAHOO.COM
مهند من العراق

انا شادى nmsawe2 ده اسكاى aana494@yahoo

Elsayed Younis dd me elwaleed_2010_2010@yahoo.com or younis109 skyp

انا منعم من مصر واموت فى الجمال والدلع ومدمن جنس 01123023748

أزال المؤلف هذا التعليق.

انا منعم مدمن نيك وجربى الكل معجب بزبى حتى الرجاله ده اميلى الياهو hamdy_algd

انا محمد صاحب شركة مقاولات السن 31 عاما ,حاصل بكالوريوس تجارة احب المرأه ذات الجنس العالي والحار واحب جميع الأوضاع وسوف تري اني امتعه بجميع الاوضاع اللحس والمص وسوف اخلي شهواتها عالية ايمالاتي سكاي omer.mohamed261
ياهو mohamedkhader2000yahoo.com

leelahk123 , وانا حسن
اسكابي

ازيك هايدى مشتاق للتعارف انا من مصر وعندى مكان امن جدآ وده ايميلى للتعارف khald_22228@yahoo.com مستنى منك ادد ورد وتقبلى منى تحياتى

خير الكلام ما قل ودل دا اميلى
chiefmohamed_2006@yahoo.com

فى زمن قل فية الصدق والصادقيين ولكن بقى القليل من صدقوا مع انفسهم اذا هم صادقيين مع غيرهم هم من انتظرهم واتشرف بهم بجد وصدق

هاى هايدى الجميلة حرام الجمال ده نهمله لازم حب يراعيه وحنان يسقيه ونشوة ولذة تطفى النار فيه واكل ثمار الحب ال زرعته فيكى ارجو الاهتمام والرد اذا كنتى مهتمه وانا منتظر الرد

ان هذا اميلى
baehalsada111@gmail.com

انا شاب من القاهره 26 سنه ومستعد اعمل معاكى كل حاج وعندى المكان امان جداااا رقمى 01120555168

مساء الورد عليكى ياجميل دا اميلتى 01205310680...basm_b85@yahoo.com...basoo2020@skype

اوك ابراهيم 35 سنة بقطر واحب نتعرف وايميلى ebrahimm60@yahoo.com

انا جديد هنا انا عندي 23 سنة من مصر ممكن اتعرف ودا ايميلي engromio_star@yahoo.comودا رقمي 00201014680323

sabri_kadapra@yahoo.com
sabri_kadapra86@hotmail.com

مدام هايدي انا احمد من العراق وهذا السكايب iraqahmed30 عندي 45 سنه وارمل

خلينا نتفاهم ونتعارف ilikegirlsjp@yahoo.com
skype: ilikegirlsjp

انا انس عندي 30 سنة ودا سكيب jazim19861

01150005854 ده تليفونى ولو انتى جاده رنى

ممكن اضافة معاكي فهد على سكايبي 3kor-94

احمد من الرياض
ahmadtec@hotmail.com

هاي انا محمد من الزقازيق وعندي 25 سنه وعندي مكان في الزقازيق وعاشق للجنس بكل انزاعه
ده اميلي alspay_2010@yahoo.com
واسكاي بي amt_1788

مرحبا اني مهند من العرق ممكن نتعرف ايميلي mmaf83@yahoo.com

انا محمود 25 سنة
ايميلى : crazy.boy775@ymail.com
mahmoud_samir6@yahoo.com
frank.boot4@skype.com

انا مهندس من المنصوره وجاد جدا لعلاقه راقيه بانسانه محترمه بس نفسها في جنس برومانسيه واحترام متبادل01093393205

انا ميثم من العراق جاد هذه سكاي بي الخاص بي
maytham-iraqi

ابو ناديه من بغداد ممكن صديقه رومانسيه لايهم العمر 07718567954 تعيش قصة حب رومانسية ورائعة جدا اني حاظر

jad.shami@yahoo.com

jad.alshami skybe

انتى زبالة ومش هديكى رقمى ومفيش سلامو عليكوا

من لبنان D: طولي بيعمل مشكلي 200cm واكيد بعجوب لي ما بيعجبو لعجب ووووو اذا بتحبي حكيني سكيبي tandro.star هيدا اميل سكيب

waiL_nassar طنطا 01003355487

اميل اسكاى waiL_nassar

علي الياهو sesxe2000
علي الاسكاي ddrem24
منتظرك بفلرغ الصبر

skype is kareem_nassar1
yahoo is kar836

انا مازن 35 سنة مهندس فنان فى انى اوصل حبيبتى اللى بنكها لاعلى درجة فى المتعة الجنسية aly7499@yahoo.com

هاى ممكن نتكلم فى الاسكايب mohamed.said267

أزال المؤلف هذا التعليق.

هاي يا هايدي. انا جورج من بيروت. بسرية تامة
مايل: giriosmaya@hotmail.com
Skype: georges230718

01223408197 وانتي الخسرانة

اى بنت او مدام هايجة وكسها مولع وعاوزه تتناك ترن 01016349349 او 01200688046 او ابعتى ادد

انا الحب كله انا الي بريحش مده طويله انا زبري كبير كبير يمكن تتحمليه او لا من الناحيه اللي تريدين من النيك الخلفي او امامي ولا من الصدر اي اي مكان بس واصليني وصدقيني منتي خسرانه بس لما تشوفيه انتي احكمي البدوي abdualnaser777@yahoo.com ,هي رقمي ان احتجتي للسره00967733191060

اى مدام ( متزوجة او مطلقة او ارملة ) تبحث عن متعة جنسية نادرة وتكون فى سرية لايهم السن ولاكن المهم ان تكون بتحب تتناك قوى وللعلم انا فنان فى ان اوصل حبيبتى اللى بنكها لاعلى درجة فى المتعة لو بتحبى العنف وانتى بتتناكى هكون عنيف جدا وهفشخك نيك اما لو بتحبى الرومانسية فى النيك هعيشيك احلى رومانسية وانتى بتتناكى لانى متعتى انى اشوفيك متمتعة بجد بعشق اللحس جدا وفنان فى لحس الكس الملعون - برجاء ارسال رقمك ونتفق mohshaly@yahoo.com

بحب السكس علي كام .مرحبا بك ياممحونة,يامولعة.يامشتهية ممكن اعرض لك زبي ساخن مباشرة عن طريق الكامرا انا امتعك واجعلوك سعيدة في الجنس اكثر من زوجك اه اه

Bmahmodboy123@yahoo.com

Hotxax@hotmail.com

سكايفي:

baturboy

ممكن نحكي سكايبي وراح متعك كام ومايك وراح تحسي بهل الشيئ amir-alhsas

saued11@yahoo
في انتظار سيدة جميلة في العقد الثالث من العمر تعشق الجنس و لا تمله و مثقفة و ياريت يكون زواج عرفي

انا ابحث عن انسانة جادةةة متفتحة تقدر تفهم علاقة بين اتنين محترمين محتاجين بعض محرومين من السعادة زى بعض و كل دة فى ايطار محترم من غير مشاكل ولا ضرر و لا تدخل فى الامور الشخصية كل الى هيجمنا السعادة الى هنلاقيها فى حضن بعض وبس انا عاوز انسانة مش اعرف عنها اى حاجة خالص غير انها توافق تكون فى حضنى و بس و اتمنى تكون منالمنصوره للتواصل 01093393205

freethinker.amr@hotmail.com
any time

alwatania.alex@yahoo.comاسمى احمد مهندس بترول 37س منفصل للتعارف والصداقه01124366669

تعالي وراح متعك سكس كام

ضيفينى عندك عايز أنيكك
ggg171@skype
أنا مستنيكى يا هايدى
وقولى لى من هو

ممكن نتعرف ده الفيس بتاعى

انا اسمى عمر وعايز امتعك جنسيا وهذا اميلى omarosman797@gmail.com

مسالخير انا اسمى علاء 43 سنه مهندس وعندى شقتى فى المهندسين وامان اوى ليكى وليه طبعا وممكن اء اعملك كل اللى انتى عاوزاه واكتر فى سريه وامان انا منتظر ردك وده الايميل power_a2012@yahoo.com

rokamabrouk ده اسكاى انا ميدو محاسب منتظرك

انا من مصر abonor208 دى اسكاى بى

دة ايميلى netman14@yahoo.com

مرحبا
عمري 22
القدرات انت حتشوفي و تحكمي
حجم عائلي
kamel.alharedi@facebook.com

اى بنت او مدام او مطلقة هايجة وكسها مولع وعاوزه تتناك بجد ترن 01016349349 او01200688046 ودا الاسكاى بى fero.love4 والياهو sheetos.love9@yahoo.com فى انتظارك

مرحبا انا شاب من الجزائر حاب يتعرف عليك وحاب كمان يكون صديق الك على السكايب عندو زب كبير راح يريحك على الاخر وننبسط اسمي على السكايب هو mohamed.487252والاميلmohamed.48gh@hotmail.com

مرحبا انا شاب من الجزائر حاب يتعرف عليك وحاب كمان يكون صديق الك على السكايب عندو زب كبير راح يريحك على الاخر وننبسط اسمي على السكايب هو mohamed.487252والاميلmohamed.48gh@hotmail.com

مرحبا اسمي حسين ممكن نتعرف بلدي ياهو huseeinali727@yahoo.com
بلدي سكايب madoos2015
وسوف امتعك واريحك اخر راحة

انارجل من طراز خاص احمل داخل قلبى مشاعر واحاسيس قوية دافئة فانا احتاج الى انثى مشاعرها ساخنة ملتهبه لتشبع رجولتى القوية ومشاعرى المتوهجة نمارس الجب والجنس بعن ورومانسية حتى تتزوق رحيق ذكورتى الخاصة وعبق رجولتى احتاج الى انثى ممتلئة الجسد بيضاء البشرة ذات ارداف ممتلئة كبيرة حتى نمارس الجنس بكل اشكاله واوضاعه المختلفة حتى تشعر بكيانها وانوثتها الثارة احاسيس لم تشعر بها من قبل وانتى بين يدى سوف تف......ق...د.............................................ين صوابك وعقلك كانثى حينما تشعرين بقذف السئل المنوى الساخن الملتهب كالحمم البركانية على اشفارك وبظك من الخارج وقذف لبنى الساخن الملتهب داخل مهبلك حتى تصرخين من نشوة وشبق الجنسى الذى تشعرين به لاول مرة حتى لو كنت متزوجة او مطلقة او عذباء فانا راجل خلقت لامراءة ذات انوثة ثائرة متوهجة كما ان العنف اثناء الممارسة يعطة لذة ونشوة لم تعريفيها من قبل فمن ترغب ان تشعر بانوثتها وكيانها ومشاعر متوهجة وانوثة ثارة ان ترسل لى سوف البى كل راغبتها وطلبتها بسرية تامة وامنة ياريت الى حابة تعيش الاحساس دا معايا ترسل رسالة على الخاص التواصل على 01009651049 zaher_zaher25y@yahoo.com

مرحبا اسمي فؤاد وهذا اميلى fouad1fouad1@hotmail.com

اهلاً بيكى .... أنا محمد
السكايب : mxsamx
أو إيميلى samy_dody5000@yahoo.com

شاب من القاهره 37 سنه hdarwish13@yahoo.com

شاب من القاهره 37 سنه hdarwish13@yahoo.com

انا عمرو من مصر مدرب سباحه عندى 22 سنه
وسيم ووجميل الحمد لله دا رقمى
01280487423
ودا الايميل بتاعى
amr_ahmed2272@yahoo.com

هاى ازيك يا قمر بسم الله ماشاء الله ربنا يحميكي ويحفظك انتى اموره وعسوله اوى وانا حابب اتعرف واتشرف بحضرتك انا احمد من مصر 30 سنه اعزاب
ahmedelmasry_841151@yahoo

هاي انا من القدس samer_c123@hotmail.com

هاي انا من القدس samer_c123@hotmail.com

سعد ده اسكايب saad.mustaf

انا شاب من المعادي اعشق النساء والجنس ومص البزاز ولحس الكس دة رقمي 01014327293 او 01114803620 للسكس فون وللنيك ولكل واحدة هايجه اطفي نار كسها وامصمص بزازها وكل حاجة عايزها

هاى kemo.my20@yahoo.com بنيك جامد اوى وبحب انيك بعنف

اهلين هايدى لو جبه يكون فى علاقه بمعنى الكلمه فى سريه دا رقمى 01127595859

هاي داه سكايبي resha_elking

memo.kroz@yahoo.com
omar.ali1778 skype

كيرو من الغردقة 19 سنة مطلوب بت دلع ونيك مدام او مطلقة شغال 01206116007

ممكن نتعرف ده رقمي
01154016045
koka_koka_22@yahoo.com

انا هاني من مصر ياريت نتواصل ونتعرف
h_z45@yahoo.com

انا هاني من مصر ياريت نتواصل ونتعرف
h_z45@yahoo.com

للتعارف مايك وكاميرا للتأكيد محتاج مطلقة او ارملة او مدام تكون جادة فعلا
بقدر الأنثى قوى واعرف احافظ عليها قوى قوى ومش هاتندم طول
عمرها وامين على الأسرار على خبرتى فى والعلاقات الجنسي والحياه
احمد من بورسعيد 34 سنه و محترم جدا واتمتع بقدرات جنسيه عاليه
وقدرة عاليه جدا جدا فى الواقع واعشق الجنس الرومانسى و الطبيعي
القوى واتمنى علاقه جاده مستمره وتحت اى مسمى وقويه مع انثى تعتز
بجسدها وتعشق الجنس الرومانسى لايهم العمرولا الحالة الاجتماعية وترغب
فى المتعه اتصلى بى لمعرفه مدى جديتك اتمني واحدة بتفهم يعنى ايه العلاقات
الجنسي وقضاء اوقات ممتعه بجميع انواع المتعة والاوضاع اميلى للتواصل
وبعشق الحب والرومانسيه واللى شايف نفسه هتقدر تكون معايا مطلقات مدامات
والمتزوجات ومنقبات ومحجبات محرومات اى واحدة بدور على المتعة والنيك
الطبيعي وفرصه كويسه علشان نقرب من بعض وهخليكى تحلفى باليوم الى قبلتينى
فيه برجاء ترك رسالتك ع الخاص بمواصفاتك وارقامك
Yahoo!:mmmm.ahmed742@yahoo.com
Skype :Ahmed.Ahmed23716

انا samir من القاهرة اموت فى النيك

لو بتحبى الجنس وترغبين ان تمارسيه بس خايفه
لو تحب ان حد يمارس معك انت
بس خايف فلا تخافي ولا تخجلي
فانا فى خدمتكي هدفى أمتاعكي فلا تخافي ولا تترددي
حيث ان كل انواع الجنس متاح وموجود عندى جنس رومانسى دلع / جنس عنيف وسريع / ضرب شتائم كافة الاوضاع الممارسة الجنسية
لدي طرق مختلفه عن الاخرين وهذا ما اتميز به عن الاخرين
حيث ان كل ما تحتاج اليه عندى
وكل هذا بدون مقابل ولا اختلاف على نوعية مكان المقابلة عندي او عندك
شعارنا الثقه بلا حدود وسرية البيانات جودتى هدفى امتاعكم
لا تترددي فرصة ذهبية لا تتعوض مرة اخر 0501019096

مهندس مصرى منتظرك على الاسكاى mmmm01017

للبنات الى يحبو يتدلعو وتشوف زبي ولبنى وتحس بالرومانسيه و احلى الاحاسيس لحد لما تجيب عسل من كسها وندلع وترتاح وتحس انى معاها وندلع سوا
سكايبى: madoos2015
الياهو huseeinali727

انا شاب34 من القاهرة جاد جدا وكثرة الكلام لا تجدى نفع الفعل اساس النجاح ودة رقمى01111818057للتواصل

اسم ايمن
العمر28
aymannaer19@yahoo.com

مرحبا يا حلوة انا مو سى اسم السكايب تبعي mosa.frj2
ضيفي اسمي عندك وانا معك كل يوم

انا محمد مصري بالكويت ده ايميلي سكيب mohamedhussein564@skybe

اسمى باسم 33 سنه bassem_8000@yahoo.com

انا مهندس وليد من القاهرة نفسي اتعرف علي سيدة ناضجة ونقضي الشتا مع بعض وتكون علاقة صادقة نمرتي 01010652667

الللى عايزة تتناك اميل سكاى بى mostafa_amr37

سكايب wasag20202 ده لو جادة فعلا

هام جدا للنساء فقط

الي كل انسانه محترمه تبحث عن المتعة من اجل المتعه والسعادة
الجنس ليس مجرد وقت جميل فقط
الجنس احساس ومشاعر متبادله بين الطرفين
نفسك في هذا الاحساس وخايفه صح متزوجه وجوزك مسافر اوتعبان

/مطلقه/ارمله /بنت
ومحتاجه حب وحنان
حاسه انك مخنوقة وعايشه وحيده و نفسك في شخص يكن كاتم اسرارك وفي سرية وامانة تحت امرك
جربي احلي احساس في سرية تامه

01002372761
elkotch47@yahoo.com
https://www.facebook.com/ahmedmadbuly

ممكن اجد انسانة تحب المتعة الجنسية بكل ما تحتوية كلمة جنس ونتعرف ونتقابل بكل سرية وبدون اشتغلات ومن تحب الفلوس معنديش مانع بس كاش بدون اشتغلات الكروت ورقمى للجدية وتس وايمى ولاين 01277308006 والاسكاى بى tiger19721977 منتظرك جميلتى

رجل اربعيني ناضج ارغب بالتعرف على سيدة ناضجه متزوجه او مطلقة او عزباء ويفضل من 30 الى 60 وان تكون رومنسية تحب العلاقات الجادة ...يمكنها ارسال اسمها على سكايب skype ويفضل كاميرا او اضافتي على سكايب باسم hotman2566

مهندس سيد من الجيزة لو انتي شايفة نفسك ست ناضجة متفجرة الانوثة و الحنان اتصلي 01010652667

ياريت تكون فى وحده صدقة وبدون تلاعب وتريد الاشباع الجنسى ومتعطشة لذلك بدون تلاعب ما هذا الجمال برجاء الاضافة وبيناتى موجوده لمن تريد وبدون اشتغلات منتظركم يا حلوت ا كان عندك استعداد نتعرف وازورك فى بيتك مستعد بجد اللى نفسها فى راجل ياكل بزازها الملبن اكل و يمص حلماتها لغاية ما تقف وصدرها يتنفخ و يلعب فى طيزها الطرية لغاية ما فتحتها توسع وكسها يولع و يطفى نار طيزها الهيجانة وكسها بزبره المتصلب الممتلئ بعروقه المشدودة و حليبه الغزير الدافى و يستمر فى النيك لغاية ما تترعش و تنزل شلالات من عسل شهوتها و ينزل يلحس ميه كسها من على فخادها الناعمة و شفايف كسها الوردية و زنبورها الهلكان من النيك و الانتصاب يا ريت تكلمنى وانا هدلعها اوى منتظر ردك وللجدية هذا رقمى 01277308006 وبلاش شغل الدفع قبل الرفع خلينا برحتنا وحتعك جربى ما تخسرى شى والاميل للتواصل والاضافة tiger19721977@ ياهو دوت كوم منتظر ردك عوز انيك وحشبع جميع رغباتك منتظر ردك مفيش انسانة تحب الرعشة الجنسية والمتعة طيب داخلين لية بدون اشتغلات ياريت تكونى من تعشق الجنس ولكى رغبة جنسية ردى على ونتفق منتظر ردك الان ممكن اضافة ورد على او التص اسكاى بتاعى tiger19771972 منتظرك

نائل 23 سنه naelhamada12@gmail.com
nael_hamada@yahoo.com

هشام hisham0070@yahoo.com

مهندس شاب من الجيزة عايز اتعرف علي سيدة كبيرة وحنونة 01010652667

احمد من الاسماعيلية دا اميل سكاى بى kooky_20133

انا اسمى ريمون متزوج وبحب الجنس والمتعة الجنسية سنى 44سنة ممكن اتعامل معكى على التليفون او الكامرة او ممكن نتقابل عندك انا عندى أميل على الجميل على السكاى بى أميل الجميل هودة remonsapry18@gmail.comوأيمل السكاى بى هودة ياريت نتواصل ونتعامل مع بعض remon1234565 دة رقم التليفون 01202690789
.

هاي أنا لطفي من تونس أبحث عن فتاة أو إمرأة للمتع الجنسية هذا gmail lotfibraiek440@gmai.com skype psoud hjri0091 tel 21624025483 أو ڨيبر أو على فيس بوك

انا شاب سوري رياضي مستعد ان اجعلك تجيبي ضهرك 5مرات بالليلة سكايب smyra45

انا شاب خليجي ابغى اتعرف على على بنت مصريه في القاهره مقابل مادي وهذا ايملي your15531@gmail.com

أنا كريم من الجزائر و غير متزوج حب نتعرف على أي بنت

انا اعمل مابين مصر وأوروبا وعمري ٤٢ عام احب أتعرف على سيدة ناضجة وذلك يكون في سريه تامه واحترام متبادل01061412636

عمري 23 ..
ساكن بالسعودية ..
زبي نار ولا عمري نيكت بنت قبل كده ..
للتواصل : looovesex6@gmail.com

انا محمد من من مصر بس ساكن بامريكا
انا عجبتنى ملمحك وجسمك شكلو حلو
انا خبيير بالجنس وبعشقو لو حبيتى تكلمينى ميل الياهو الخص بى
mohamedfetouh321@yahoo.com

مجدى40 سوهاج
نفسي اعمل علاقة لاول مرة
01019370100

ده الميل بتاعى aboyoussef555558@yahoo.com اعملى سيرش على الفيس ونتكلم الاول قبل اى حاجة وانتى اللى تحددى تقابلينى وحتكونى مبسوطة ومرتاحة معايا جدا ومتخافيش الموضوع فى سرية تامة

أزال المؤلف هذا التعليق.

عاوز الحس كسك وأدخل لسانى جوة كسك وتنزلى العسل علية والحسة من على شفايف كسك الجميل الناعم وتنزلى شهوتك مرة واثنين وبعد كده نبدا بالجنس الممتع ونعمل أجمل الأوضاع زى الوضع الفرنساوى اللى يشبة وضع الخيل وأنا اقف وراكى وأحطة فى كسك وأدخلة جامد و تقولى اااه وأنيكك اوى وأدخلو وأخرجو كتيير لحد متجيبهم على زبى وتقوليلى نكنى ااه وأفشخ كسك ااه اح احححح وتقوليلي زبك سخن وانا اقلك كسك مولع نااار وانتى تقوليلى هجبهم على زبك وانا اطلع زبى قبل متجبيهم وتقوليلى ليه مطلعوش لالالالا مطلعوش وتمسكية بايدك تانى ودخلية لنفسك وانا ادخلو تانى قبل ميقربه ينزله اشيله تانى عشان أهيجك عليا وأنتى تصرخى وتقولى لالالالا لالالا لالالا وبعد متجيبيهم على زبى وهو جوة في كسك أنزل على كسك والحسة والعب بلسانى فى كسك وانتى تصرخى وتقوليلى انا عاوزه لبنك فى كسى وأنا اقلك لالاوانتى تهيجى عليا وتقومى زقانى على ضهرى وتمصى زبرى بشفايفك وتلحسى بضانى وتحطى بضانى فى بقك وانا اقول اااه اااه اااه براحة براحه يا حببتى ااه وانتى تقوليلى لالالا مش هسيبك مش هرحمك وتقومى بعد مطلعية من بقك تقعدى علية وتفضلى طلعه نزله علية وتقولى يا حبيبى هتهم فى كسى اااه هتهم انا عوزاهم وأقولك هيجو هيجو ااه ااه هيجوه وانيمك على ظهرك وأحطة فى كسك وأنيك وأنتى تقولي هتهم عيزاهم جواية يا جيزاوي اللي نفسها تعيش أجمل سنين عمرها في النيك تكلمني بس يكون عندها الشقة وأكون ملكها وعي ملكي 01287287870 عمري 35 سنة ماليش في نيك الشات ولا الخولات نيك طبيعي وفعلي 00201287287870 لاين فايبر ايمو واتس اب

لو جاده دي رقمي وباي مقابل المهم نتمتع معاكي01116444345

الفيس medolover2006@yahoo.com

amr.magic@gmail.com
skype:amr198313
01211899595
01067075793
01118015802
welcome to my world
my name is amr 33 years old from egypt cairo
and i have Safe place

‏«الأقدم ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 236   ‏›أحدث ‏أحدث»

إرسال تعليق

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More