الأحد، 29 سبتمبر 2013

مدام سميه عضوه جديده


مساء الخير عليكم جميعا انا مدام سميه عندى 26 سنه انا من مصر انا مطلقه ومرتاحه ماديا بس مش مرتاحه جنسيا انا ليا خبره على النت من ايام الجواز وقبله وكنت عايزه اتعرف على واحد اعمل معاه علاقه جاده وسريه وانا واثقه انى هلاقيه بس انا ليه شويه شروط 
اولا لازم يبقى مستريح ماديا زى لانى مش هاخد واحد اصرف عليه
ثانيا لازم يبقى قوى جدا جدا جدا جدا على السرير اسد يعنى ومبيتعبش لانى تعبانه وعايزه اشبع 
ثالثا النت بقى كله عيال ف الى يكلمنى يبقى كبير وكبير دى هتبقى ل تقديرى بس مش اقل من 22 سنه يعنى 
رابعا ودى الاهم مش معقول كل واحد يكلمنى اروح اقبله ف الى هيكلمنى 

226 التعليقات:

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 226   ‏›أحدث   ‏أحدث»

انا ابحث عن انسانة جادةةة متفتحة تقدر تفهم علاقة بين اتنين محترمين محتاجين بعض محرومين من السعادة زى بعض و كل دة فى ايطار محترم من غير مشاكل ولا ضرر و لا تدخل فى الامور الشخصية كل الى هيجمنا السعادة الى هنلاقيها فى حضن بعض وبس انا عاوز انسانة مش اعرف عنها اى حاجة خالص غير انها توافق تكون فى حضنى و بس و اتمنى تكون من القاهرة للتواصل 01222266723 yuosry@yahoo.com

انا شاب مصري 34 سنة رقمي 01060991901 . والكلام كتير ممنوش فايدة انا مستني المزز

https://www.facebook.com/omar.atef.1804109

انيكك انا اجمد زب في العالم ومش هستنضف يدخل كسك

وانتي عارفه ليه هااااا ماشي هو ده اخرك

Ehab Shokry انارجل من طراز خاص احمل داخل قلبى مشاعر واحاسيس قوية دافئة فانا احتاج الى انثى مشاعرها ساخنة ملتهبه لتشبع رجولتى القوية ومشاعرى المتوهجة نمارس الجب والجنس بعن ورومانسية حتى تتزوق رحيق ذكورتى الخاصة وعبق رجولتى احتاج الى انثى ممتلئة الجسد بيضاء البشرة ذات ارداف ممتلئة كبيرة حتى نمارس الجنس بكل اشكاله واوضاعه المختلفة حتى تشعر بكيانها وانوثتها الثارة احاسيس لم تشعر بها من قبل وانتى بين يدى سوف تف......ق...د.............................................ين صوابك وعقلك كانثى حينما تشعرين بقذف السئل المنوى الساخن الملتهب كالحمم البركانية على اشفارك وبظك من الخارج وقذف لبنى الساخن الملتهب داخل مهبلك حتى تصرخين من نشوة وشبق الجنسى الذى تشعرين به لاول مرة حتى لو كنت متزوجة او مطلقة او عذباء فانا راجل خلقت لامراءة ذات انوثة ثائرة متوهجة كما ان العنف اثناء الممارسة يعطة لذة ونشوة لم تعريفيها من قبل فمن ترغب ان تشعر بانوثتها وكيانها ومشاعر متوهجة وانوثة ثارة ان ترسل لى سوف البى كل راغبتها وطلبتها بسرية تامة وامنة ياريت الى حابة تعيش الاحساس دا معايا ترسل رسالة على الخاص التواصل على 01115499993

hi انا رجال من العراق

انا احمد 33 سنه مهندس بقطاع البترول اعزب من اليكس محابب جدا اتعرف بيكى لعلاقه جديه وراشده وسريه واتمنى انى اكسبك كصديقه لانى محتاج صديق انا ايميلى ياهو alex_man80 مستنيكى يا قمر

عاوز انسانة جادة لعلاقة سرية كلمينى على الايميل lovesex_w@yahoo.com

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

انا شاب من المحله ولو هكون معاكي يبقى عندي مرتاح 24سنه مفيش كلام كتير علشان مش منو فايه وده رقمي 01010088587

yasser_3101@skype.com
yasser_3101@yahoo.com

علي فكره انا موجود وجربي مجلد تلفون 01211156258

انا اسمى محمد من القاهرة 33 سنة مهندس ميكانيكا طويل بحب الدم الخفيف مثقف شكلى كويس انا بدور على انسانة نكون اصدقاء قريبين انسانة اعوضها وتعوضنى حرمان الحياة انا عايز انسانة احط راسى على صدرها انسى الدنيا وهى كمان اكون سرها وهى تكون كل شىء فى حياتى انابحب الجنس طبعا وبتاعى كبيرو كويس فيةاوى انا بدور على انسانة رومانسية وحنينة يمكن يكون كلامى شاعرى ولكن هى دة الحقيقة انا ايملى ياريت تعرفينى بنفسك lovely_egyman80@yahoo.com مستنى وياريت تضفينى على الايمل ونكلم براحتنا وموبايلى برضة

انا محمود اسكابي rabiaa363

a1nolove@yahoo.com
01004945501
01110460360
وسيم مرتاح ماديا مهندس فى وزارة الاسكان اقيم بمفردى حاله صحيةجيده جدا

el berens23@yahoo.com من اسكندريه

ann_see20@yahoo.com تحت امرك واللى عاوزة

انا هبثم 26 سنة ابحث عن المتعة الجنسية وخاصة النسوان من 25 الى 45 وباى شروط 01028162481

عماد المالكى من القاهرة
مهندس كمبيوتر
33سنه
خبرة فى الجنس 15 عام
انتى لما تجربى هتعرفى
ده رقمى
01002141605

https://www.facebook.com/elbashkatb?fref=ts

ده رقمى للتوصل 01003860468 الجاد

للتوصل الجاد 01003860468

01001243109

skype @ nazmynazmy88



nazmymour@yahoo.com

http://www.facebook.com/nazmym

Elsayed Younis dd me elwaleed_2010_2010@yahoo.com or younis109 skyp
01225944109

انا منعم واسد مفترس وجربى بس اوعى تتعبى 01123023748

محمد مصري مقيم بالخليج بقطر صاحب شركة مقاولات السن 31 عاما حاصل بكالوريوس تجارة ارغب با أمرآه حنونة ولطيفة وتحب الحياة ومرحه احب المرأه ذات الجنس العالي والحار واحب جميع الأوضاع وسوف تري اني امتعه بجميع الاوضاع اللحس والمص وسوف اخلي شهواتها عالية للتواصل ايمالي علي السكاي omer.mohamed261
ايمالي علي الياهو mohamedkhader2000@yahoo.com
رقمي 0097433904548

أوكي أن مستعد أتعرف عليك هذا رقم جوالي: +966552209584 دكي علي أن أكلمك وسكايبي badiss821 , و bardiss82@hotmail.com

salam ana jad fi kalami la voila mon facebook said ennadif et mon skyp saidrojoula

انا احمد 26 سنه اتمنى التعارف وعندي شقتين واحده فى المرج والتانيه فى القوميه

انا شاب من القاهره 26 سنه ومستعد اعمل معاكى كل حاج وعندى المكان امان جداااا رقمى 01120555168

تسعه سبعه سته اتنين وعشرين تمانيه تسعه سته فودافون

انا جاد جدا وجربينى 012053106800 انا من الارياف وشغال هنا فى مصر basm_b85@yahoo.com

بدور على إنسانة محترمة صادقة
يكون بنا ثقة وإخلاص وخوف على بعض
إنسانة لما تزهق من الدنيا تلاقينى جنبها وألاقيها جنبى
علاقة يكون مندمج فيها كل أنواع العلاقات صديق وحبيب وأخ ..
إنسانة أكون فى حياتها باستمرار مش تسليه ووقت يعدى
تكون من القاهرة ..
أنا الجنس بالنسبة لى مكمل للحب مش هو أساس العلاقة
الأساس عندى الحب والمشاعر والإحساس وإننا نعيش سوا فترة جميلة من العمر
Mo7amedseif@yahoo.com
01227100310

ده تليفونى ولو انتى جاده كلمنى 01150005854

انا مهندس مروان ٣٤ سنه دا رقمى ٠١٠٢٤٦٥٧٦٨٣

هاى سمية. انتى فعلا جميلة جدا بس يارب متبقش زى مابيقولوا حلو و كداب .. لأن نفسى بجد فى الصداقة ألى بتقولى عليها . عموما دة ايميلى و رقمى كمان منتظر رسالة على ألى يعجبك 01114239423 ........ magdyelrabat@yahoo.com

اهلا بيك وانا بقدرك وبحترمك ولا احد يفهمك وشكرا الرد

امجد رجل محترم اريد انسانه تكون على قدر من الرقه والانوثه

امجد رجل محترم اريد انسانه تكون على قدر من الرقه والانوثه

اني مهند من العراق اتمنى احقق رغبتك mmaf83@yahoo.com
mohanad19692015@gmail.com

محتاجك جداااااااا
crazy.boy775@ymail.com

انا محمد) ن مصر 23 سنه ارغب ف التعرف عليكي وده رقمي للتعارف 01285740626

هاى انا شاب 34 سنة محاسب في مكان مرموق وساكن في مكان كويس انا يدور على انسانة اديها حنان كبير جدا ومشاعر رقيقة جدا واحاسيس رقيقة جدا اقف معها في محنتها اسمعها لما تتكالم احس بيها اوى اوى احتويها جدا لما تيجى في حضنى تنسى كل همومها واحزنها اكون بنسبلها اخوها وابوها وصحبها وجوزها وعشقها اكون كل شيىء في حيتها اكون عاندى وفاء كبير ليها معرفش حد عليها اديها كل احاسيسى ومشاعرى وكيانى اخاف عليها اوى وتخاف علية لما نكون مع بعض نحس ببعض اوى ولما نكون مع بعض نتمتع بعض اوى ولازم تعرفى انى بجد مقدرش اعمل اى سكس غير ما حس بالانسانة الى معاية ولازمتعرفى انى بعشق الصراحة اوى اوى وبحب الوفاء والاخلاص وبجد ياريت تكونى بدور عالية زى ما انا بدور عليكى ولازم تعرفى انا بحب الساعدة والانبساط اتمنى بجد انى اجدك وتكونى صريحة معاية اوى ودة الميل بتاعى man_200978 @ y a h o o . c o m

ده الايميل بتاعي وأنا الحمدلله مرتاح مادياً جداً وكنت عايش في كندا عشر سنين أنا 33 سنه (ozazou@hotmail.com

من لبنان D: طولي بيعمل مشكلي 200cm واكيد بعجوب لي ما بيعجبو لعجب ووووو اذا بتحبي حكيني سكيبي tandro.star هيدا اميل سكيب ana men ra2yeh da5mileh rasiik jaybtek btousa3

نا تحت امرك فى اى طلب منتظرك وزبي واقف عايز ينيك كسك وطيزك 01009678964 اتصلي فورا

انا وائل من القاهره ابحث عن امراه ناضجه تهوى الجنس وتتحمل الذب الكبير رقمي 01153397897 وسكاي بي wael-19-111

اريد فتاه لعلاقه جنسيه
تكون جاده بالعلاقه وستكون سريه لو حبت بس تكون جاده فعلا
لا احب التسليه او التهريج
اتمني انسانه جاده تعوضني الحب والحنان
وساكون مخلص لها
لو حبيتي راسليني عبر

علي الياهو sesxe2000
علي الاسكاي ddrem24
علي الفيس https://www.facebook.com/profile.php?id=100004851377925

انا مازن 35 سنة مهندس فنان فى انى اوصل حبيبتى اللى بنكها لاعلى درجة فى المتعة الجنسية aly7499@yahoo.com

01223408197 دا طريقتي لو عاوزة

اى بنت او مدام هايجة وكسها مولع وعاوزه تتناك ترن 01016349349 او 01200688046 او ابعتى ادد

ممكن نتعرف على الاسدية الموجودة لاتكونى اخرك نصف ساعة او 10دقائق والباقى هههههههههههههه على النوته

اي وحده حارقنها كسها بس ترن علي ولاكن عشان تعرف ان زبري كبير كبير اكيد وبترتاح

انا احب امارس الجنس حتى لوكان باسرائيل كم انا اخسر علا الجنس يا هايدي ولا مدام عنود ولا شوق ولا سميه هدا رقمي 00967733191060 او ايميل abdualnaser777@yahoo.com وصدقن اني احب النيك حتى الصبح وحتى لو اسافرلكن العشق اعمى

rayanjims23@hotmail.fr rayanjims70@yahoo.fr rayanjims2 skype

freethinker.amr@hotmail.com
any time

alwatania.alex@yahoo.comاسمى احمد مهندس بترول 37س منفصل للتعارف والصداقه01124366669

احب اتعرف على بنت اوامراة لعلاقه حميمه وساخنه ومتعه جنسيه اي واحده مستعده تعملي اضافه على ياهو او اسكايب ياهو : ahsa.rami@yahoo.com
اسكايب : rami.ahmed115

مااجمل أن يكون لديك إنسان يسأل عنك إن غبت ، يقترب منك أذا بعدت ، مأاجمل أن يكون لديك في الدنيا إنسان يخاف عليك يحبك يرعاك يشاركك الفرح والسعادة والألم ، مااجمل أن تندمج أرواحكم معا فتصبحوا قلبا واحدا وعقلا واحدا تفرحوا معا وتحزنوا معا وتتألمون معا .
• مااجمل أن يكون لديك إنسان يحسن الظن بك ويغفر لك إن أخطأت ويلتمس لك العذر أن أسأت ، ماأجمل أن يكون لديك إنسان يشدد من أزرك إن ضعفت ويشجعك أن جبنت وينصحك أن أخطأت ، مااجمل أن يكون لديك إنسان كاتما للسر حافظا للعهد وفيا للوعد صادق اللسان والقلب .
• ماأجمل أن يكون لديك إنسان يشعرك بالراحة والأمان أنه مهما حدث اختلاف او وقعت مشاكل بينكم لن يتخلى عنك ، تشعر بتمسكه بك لآخر لحظة فى حياتك شعورا يزيد ثقتك بنفسك ويذهب الخوف عنك
ابحث عن سيده عاشقه راقيه رومانسيه سيده تحلم بالسعادة الحقيقية وليست المؤقتة سيده رغبتها في المتعة ليست في جسدها فقط بل في قلبها في إحساسها في أنفاسها سيده تعشق الرجل لشخصيته وليس من اجل المال سيده لديها قلب حائر تبحث عن قلب يمتلكه سيده تبحث عن الحنان والأمان المفقود سيده تكون المشاعر المتبادلة والتعارف والقبول أولا هدفها فأنا لست حيوان كي أمارس بدون أي مشاعر متبادلة ، سيده تريد علاقة مبنية علي ثقة متبادلة باحترام متبادل فالجنس ليس كل المتعة الجنس أخر مرحله من مراحل المتعة الحقيقية فجسد المرأة ليس بين افخادها فقط وإنما كل الجسد يتمنا المتعة أي بنت أو مدام أو مطلقه نفسها في حد يكون قلب ليها ويخاف عليها تكلمني وعندها استعداد في المقبلة ومش شرط يكون في علاقة جنس أهم حاجة عندي الحب والرومانسية .اسكابى بتاعى kaka251159

دية الايميل بتاعى لو جاده love_live822003@yahoo.com

انا حليم 27 سنة احب السكس والمتع الجنسية هدا سكيبي hoba happy 40 للي بدهى تتمتع

ضيفينى عندك عايز أنيكك
ggg171@skype
أنا مستنيكى يا سميه

أزال المؤلف هذا التعليق.

هاى سميه ايميل omarosman797@gmail.com

مسالخير انا اسمى علاء 43 سنه مهندس وعندى شقتى فى المهندسين وامان اوى ليكى وليه طبعا وممكن اء اعملك كل اللى انتى عاوزاه واكتر فى سريه وامان انا منتظر ردك وده الايميل power_a2012@yahoo.com

0122112706 صدقينى مش حتندمى ولا حتحتاجى انك تخشى على النت وتعمالى علاقه مع حد كلمينى على الفون و على فكرة انا والدى راجل اعمال ومش حتلاقى حد يمتعك قدى مطلاقااا كلامى بجد ومش هزار ولو عايزه تتاكدى رقمى معاكى وكلمينى فى انتظار تلفونك يا جميل

دة ايميلى netman14@yahoo.com

هاى انا شاب 28 سنه اسمى كرم مسيحى لو انتى حبى نتكلم 01002538524

مرحبا اسمي حسين ممكن نتعرف بلدي ياهو huseeinali727@yahoo.com
بلدي سكايب madoos2015
وسوف امتعك واريحك اخر راحة

انارجل من طراز خاص احمل داخل قلبى مشاعر واحاسيس قوية دافئة فانا احتاج الى انثى مشاعرها ساخنة ملتهبه لتشبع رجولتى القوية ومشاعرى المتوهجة نمارس الجب والجنس بعن ورومانسية حتى تتزوق رحيق ذكورتى الخاصة وعبق رجولتى احتاج الى انثى رشيقه الجسد بيضاء البشرة حتى نمارس الجنس بكل اشكاله واوضاعه المختلفة حتى تشعر بكيانها وانوثتها الثارة احاسيس لم تشعر بها من قبل وانتى بين يدى سوف تف......ق...د.............................................ين صوابك وعقلك كانثى حينما تشعرين بقذف السئل المنوى الساخن الملتهب كالحمم البركانية على اشفارك وبظك من الخارج وقذف لبنى الساخن الملتهب داخل مهبلك حتى تصرخين من نشوة وشبق الجنسى الذى تشعرين به لاول مرة حتى لو كنت متزوجة او مطلقة او عذباء فانا راجل خلقت لامراءة ذات انوثة ثائرة متوهجة كما ان العنف اثناء الممارسة يعطة لذة ونشوة لم تعريفيها من قبل فمن ترغب ان تشعر بانوثتها وكيانها ومشاعر متوهجة وانوثة ثارة ان ترسل لى سوف البى كل راغبتها وطلبتها بسرية تامة وامنة ياريت الى حابة تعيش الاحساس دا معايا ترسل رسالة على الخاص التواصل على 01009651049 zaher_zaher25y@yahoo.com

ارجو ان اتلقي منك راسله او رنه علي التليفون واكلمك مهندس مصري مركز محترم وشخصيه هادئه لكني عاشق لفن السكس MAIASN2004@YAHOO.COM // 01000372740

اهلاً بيكى .... أنا محمد
السكايب : mxsamx
أو إيميلى samy_dody5000@yahoo.com
أنا فيا كل إلى انتى بتتمنيه و عايزاه .

ممكن نتواصل عبر الهاتف او الاميل 01271343169 mnhmm47@yahoo.com

انا شاب من المعادي اعشق النساء والجنس ومص البزاز ولحس الكس دة رقمي 01014327293 او 01114803620 للسكس فون وللنيك ولكل واحدة هايجه اطفي نار كسها وامصمص بزازها وكل حاجة عايزها

انا شاب من المعادي اعشق النساء والجنس ومص البزاز ولحس الكس دة رقمي 01014327293 او 01114803620 للسكس فون وللنيك ولكل واحدة هايجه اطفي نار كسها وامصمص بزازها وكل حاجة عايزها

hgp;l fu]الحكم بعد المرافعه عادل 01227305409

memo.kroz@yahoo.com
omar.ali1778 skype

memo.kroz@yahoo.com
omar.ali1778 skype

22 سنه من وسط البلد مستريح ماديا جدا وبالنسبه لموضوع السرير ده هتجربي بنفسك 01152321750

ممكن نتعرف ده رقمي 01154016045

للتعارف مايك وكاميرا للتأكيد محتاج بنت او مدام تكون جادة فعلا
بقدر الأنثى قوى واعرف احافظ عليها قوى قوى ومش هاتندم طول
عمرها وامين على الأسرار على خبرتى فى والعلاقات الجنسي والحياه
احمد من بورسعيد 34 سنه و محترم جدا واتمتع بقدرات جنسيه عاليه
وقدرة عاليه جدا جدا فى الواقع واعشق الجنس الرومانسى و الطبيعي
القوى واتمنى علاقه جاده مستمره وتحت اى مسمى وقويه مع انثى تعتز
بجسدها وتعشق الجنس الرومانسى لايهم العمرولا الحالة الاجتماعية وترغب
فى المتعه اتصلى بى لمعرفه مدى جديتك اتمني واحدة بتفهم يعنى ايه العلاقات
الجنسي وقضاء اوقات ممتعه بجميع انواع المتعة والاوضاع اميلى للتواصل
وبعشق الحب والرومانسيه واللى شايف نفسه هتقدر تكون معايا مطلقات مدامات
والمتزوجات ومنقبات ومحجبات محرومات اى واحدة بدور على المتعة والنيك
الطبيعي وفرصه كويسه علشان نقرب من بعض وهخليكى تحلفى باليوم الى قبلتينى
فيه برجاء ترك رسالتك ع الخاص بمواصفاتك وارقامك فيديو لزبي وهو هايج اتمنى يعجبكم
Yahoo!:mmmm.ahmed742@yahoo.com
Skype :Ahmed.Ahmed23716

Email: sherifabdelbar@yahoo.com

Skype: Sheeeko123

جرب وانتا تعرف بنفسك

تعالى اسكندرية ممكن

تعالى اسكندرية ممكن

تعالى اسكندرية ممكن

انا عمري 21وهيج موووت وهت الرقم ع الواتس اب+905342003102

لو بتحبى الجنس وترغبين ان تمارسيه بس خايفه
لو تحب ان حد يمارس معك انت
بس خايف فلا تخافي ولا تخجلي
فانا فى خدمتكي هدفى أمتاعكي فلا تخافي ولا تترددي
حيث ان كل انواع الجنس متاح وموجود عندى جنس رومانسى دلع / جنس عنيف وسريع / ضرب شتائم كافة الاوضاع الممارسة الجنسية
لدي طرق مختلفه عن الاخرين وهذا ما اتميز به عن الاخرين
حيث ان كل ما تحتاج اليه عندى
وكل هذا بدون مقابل ولا اختلاف على نوعية مكان المقابلة عندي او عندك
شعارنا الثقه بلا حدود وسرية البيانات جودتى هدفى امتاعكم
لا تترددي فرصة ذهبية لا تتعوض مرة اخر0501019096

مهندس مصرى 31 سنه منتظرك على الاسكاى mmmm01017

اللى‏ ‏عاوزه‏ ‏تتناك‏ ‏ترن‏ ‏
٠١٠٢٦٢٦٧٨٥٩

كلمينى على رسائل الصفحه لو عايزه

انا شاب34 من القاهرة جاد جدا وكثرة الكلام لاتجدى نفع الفعل اساس النجاح وده رقمى للتواصل01111818057

انا شاب34 من القاهرة جاد جدا وكثرة الكلام لاتجدى نفع الفعل اساس النجاح وده رقمى للتواصل01111818057

اسم ايمن عبد الناصر
رقم الهاتف +201004664265
مشهتندمى
السن 25
aymannaser19@yahoo.com

انت عايزة واخد خبره زى بنيك من12 سنه عندى 32 سنه 01227254547

اهلا انا 27 سنه طول زبي 25 سنتي اسمر ويجلس زبي ينيك لمده ساعه مجنون في الطياز البنات انيك بفلوس وهذا رقمي نتوصل واتس 00967777608842

باسم 33 سنه bassem_8000@yahoo.com

بعشق الحريم الكبيره اللى عاوزه تتناك تيجى خاص او ترن 01142564684

بعشق الحريم الكبيره اللى عاوزه تتناك تيجى خاص او ترن 01142564684

الللى عايزة تتناك اميل سكاى بى mostafa_amr37

انا رجل كبير بالعمراحب ان اتعرف بانسانة كبيرة بالعمرالسكايب musslim13 انامن العراق

انا من القاهرة 45س ودا رقمى للجادة01008681004

انا من القاهرة 45س ودا رقمى للجادة01008681004

01095122478 ده تليفونى و كل الشروط متوفرة بس تكونى انتى جادة فعلا

هام جدا للنساء فقط

الي كل انسانه محترمه تبحث عن المتعة من اجل المتعه والسعادة
الجنس ليس مجرد وقت جميل فقط
الجنس احساس ومشاعر متبادله بين الطرفين
نفسك في هذا الاحساس وخايفه صح متزوجه وجوزك مسافر اوتعبان

/مطلقه/ارمله /بنت
ومحتاجه حب وحنان
حاسه انك مخنوقة وعايشه وحيده و نفسك في شخص يكن كاتم اسرارك وفي سرية وامانة تحت امرك
جربي احلي احساس في سرية تامه

01002372761
elkotch47@yahoo.com
https://www.facebook.com/ahmedmadbuly

حبيب قلبى الاسد ينادى ساجعلك تبكى من الالم وتقبلى قضيبى كلمينى الان tetotetoteto89061@yahoo.com

hot-man2566 عالسكايب شادي من الاردن نتعارف وستجدي كل شروطك عندي

asmamr38@gmail
من غير كلام كتير شروطك عندي جربي هتتأكدي

asmamr38@gmail
من غير كلام كتير شروطك عندي جربي هتتأكدي

asmamr38@gmail
من غير كلام كتير شروطك كلها عندي جربي هتتأكدي

يا مدام سميةإزيك.... لوحضرتك لسه ما لقيتيش طلبك أنا تحت أمرك في كل شروطك أتمنى تكلميني 01027348693
نسيت أقولك إنك حلوة أوي على فكرة أوي أوي كمان مستني تليفونك.

يا مدام سميةإزيك.... لوحضرتك لسه ما لقيتيش طلبك أنا تحت أمرك في كل شروطك أتمنى تكلميني 01027348693
نسيت أقولك إنك حلوة أوي على فكرة أوي أوي كمان مستني تليفونك.

naelhamada12@gmail.com
nael_hamada@yahoo.com

مساء الفل عاوز انسانه جميله من 16 حتى 45 سنه علاقه سريه وحب وحنان

ahmed mohamed@yahoo.com او kooky_20133

انا أحمد للتواصل ت 01224442027

أحمد من الشرقيه عاوز أتعرف على ست ارمله او متزوجه كبيرة محترمه لعلاقه دايما في سرية ت01224442027

أحمد من الشرقيه عاوز أتعرف على ست ارمله او متزوجه كبيرة محترمه لعلاقه دايما في سرية ت01224442027

انا أحمد للتواصل ت 01224442027

انا محمد هااااااااااااااااى

ههههههههه شرموطة وبتتأمر قال ايه لازم يكون مستريح مادياً مش هاخد واحد اصرف عليه هههههههه . يا مره يا بنت الشرموطه انتي عايزة تتناكي يعني هتتمتعي يعني المفروض تدينا فلوس احنا اللى هنتعب وانتي اللي هترتاحي الراجل أكتر واحد بيتعب في النيك عشان طالع داخل لحد ما بيتفرهد وبيعرق وانتو بتنبسطو وبتتناكو وبتتدلعو وكمان عايزة فلوس يا جعانه يا شبعه بعد جوعه ياللي مبتشبعيش الراجل معاه حق احنا منستنضفشي ننيكك يا لبوه

ابوادم من عين شمس للتعارف على مدام أربعينية رقمى 01207967641

ابوادم من عين شمس للتعارف على مدام أربعينية رقمى 01207967641

مهندس شاب من الجيزة نفسي اتعرف علي سيدة حنونة نقضي اجمل الاوقات مع بعض اتصلي 01010652667

انا اعمل مابين مصر وأوروبا وعمري ٤٢ عام احب أتعرف على سيدة ناضجة وذلك يكون في سريه تامه واحترام متبادل
٠١١٠٠٨٤٥٦١٦

الي محتاجة حنان وجنس انا هنا AZERT1978@OUTLOOK..

انا شاب خليجي ابغى اتعرف على على بنت مصريه في القاهره مقابل مادي وهذا ايملي your15531@gmail.com

اوك انا موافق لو انتي كمان موافقه واهم حاجه جاده علشان مابحبش شغل العيال كلميني 01012115520

هاااااااى سميه على من مصر

ليه البنت بتحب الراجل المتزوج عن الشاب وليه يكون مرتاح مع أنه هوه اللى هيسعدك ويديكى اللى أنتى محتجاه مع أن كريستينا حامل 01117329900

انا من مصرى 48س اعيش وحدى ابحث عن الحب مع امراة رومانسيه عاشقه للحب المجرد من اى قيود فهل من الممكن ان تكونى انت تلك المراة اتمنى ونتواصل 01225419813

انا من مصرى 48س اعيش وحدى ابحث عن الحب مع امراة رومانسيه عاشقه للحب المجرد من اى قيود فهل من الممكن ان تكونى انت تلك المراة اتمنى ونتواصل 01225419813

ده الميل بتاعى aboyoussef555558@yahoo.com اعملى سيرش على الفيس ونتكلم الاول قبل اى حاجة وانتى اللى تحددى تقابلينى وحتكونى مبسوطة ومرتاحة معايا جدا ومتخافيش الموضوع فى سرية تامة

ده الميل بتاعى aboyoussef555558@yahoo.com اعملى سيرش على الفيس ونتكلم الاول قبل اى حاجة وانتى اللى تحددى تقابلينى وحتكونى مبسوطة ومرتاحة معايا جدا ومتخافيش الموضوع فى سرية تامة

انا من القوه بحيث انى على استعداد لممارسه الجنس اكتر من ثلاث مرات فى اليوم وبنفس القدره والموضوع بيطول معايا وبدون منشطاط جنسيه والتجربه تحكم ورقمى واتس هو 01224507449

عاوز الحس كسك وأدخل لسانى جوة كسك وتنزلى العسل علية والحسة من على شفايف كسك الجميل الناعم وتنزلى شهوتك مرة واثنين وبعد كده نبدا بالجنس الممتع ونعمل أجمل الأوضاع زى الوضع الفرنساوى اللى يشبة وضع الخيل وأنا اقف وراكى وأحطة فى كسك وأدخلة جامد و تقولى اااه وأنيكك اوى وأدخلو وأخرجو كتيير لحد متجيبهم على زبى وتقوليلى نكنى ااه وأفشخ كسك ااه اح احححح وتقوليلي زبك سخن وانا اقلك كسك مولع نااار وانتى تقوليلى هجبهم على زبك وانا اطلع زبى قبل متجبيهم وتقوليلى ليه مطلعوش لالالالا مطلعوش وتمسكية بايدك تانى ودخلية لنفسك وانا ادخلو تانى قبل ميقربه ينزله اشيله تانى عشان أهيجك عليا وأنتى تصرخى وتقولى لالالالا لالالا لالالا وبعد متجيبيهم على زبى وهو جوة في كسك أنزل على كسك والحسة والعب بلسانى فى كسك وانتى تصرخى وتقوليلى انا عاوزه لبنك فى كسى وأنا اقلك لالاوانتى تهيجى عليا وتقومى زقانى على ضهرى وتمصى زبرى بشفايفك وتلحسى بضانى وتحطى بضانى فى بقك وانا اقول اااه اااه اااه براحة براحه يا حببتى ااه وانتى تقوليلى لالالا مش هسيبك مش هرحمك وتقومى بعد مطلعية من بقك تقعدى علية وتفضلى طلعه نزله علية وتقولى يا حبيبى هتهم فى كسى اااه هتهم انا عوزاهم وأقولك هيجو هيجو ااه ااه هيجوه وانيمك على ظهرك وأحطة فى كسك وأنيك وأنتى تقولي هتهم عيزاهم جواية يا جيزاوي اللي نفسها تعيش أجمل سنين عمرها في النيك تكلمني بس يكون عندها الشقة وأكون ملكها وعي ملكي 01287287870 عمري 35 سنة ماليش في نيك الشات ولا الخولات نيك طبيعي وفعلي 00201287287870 لاين فايبر ايمو واتس اب

لو جاده دي رقمي وباي مقابل المهم نتمتع معاكي01116444345

انا احمد 29 سنه من المنصورة 01068821232
انا بعشق الجنس فوق ما تتخيلى بس بعشق إحساسه و مشاعرة و جماله مش مجرد الممارسه الحيوانيه
مشتاق اوى بجد و ف انتظارك فون لانى مش بدخل هنا كتير

انا ميدو وكل طلباتك عندى واتمنى نتعرف اكتر وده رقمى 01113738671 واتمنى الجديه

انا محمد 29 سنه 01097911000

عايزة دلع وفرفشة تعالى وادخلى معايا نتكلم براحتنا على سكايب وده عنوانى dddh845

انا احمد 32سنة وعايز اتجوزيك عرفي ياسمية وانا واللة العظيم عمرى ما هطلب تصرفي عليا لاني مش هقبلة علي نفسي بس انا بجد اعجبت بيكي وعايز امارس الجنس معاكي بل حلال علشان كد انا عايز اتجوزيك عرفي وهفضل معاكي علطول دة اذا انتي فعلن مش منتظرة من الانسان الي هيقا معاكي انو يصرف علايكي وانا واللة كمان مرة مش هقبل اني انتي تصرفي عليا اذا موافقا اتصلي بية وانا بحب الجنس اوى هتجوزيك عرفي دة رقمي 01020353414

انا عمري،48سنه وبحب الجنس والمتعه لو نفسك تتدلع وتشوفي ال عمرك ماشفتيه من جنس وحب تعال انا موجود

انا عمري،48سنه وبحب الجنس والمتعه لو نفسك تتدلع وتشوفي ال عمرك ماشفتيه من جنس وحب تعال انا موجود

للتعارف الجاد باحترام وفى سرية تامة للجادات فقط الشروط
1 - الصدق والصراحة والثقة
2 –مدام مطلقه ارمله شرط السريه
3 - شخصية جميلة ورقيقة ورومانسية
4 - بتحب المتعة الجنسية للمتعه الجنسية مش لاجل المال
5 - فيه بنات ناس كتير محترمين بس محرومين ممنوع منعا نهائيا الغير جادين متقلقيش سريه تامه حتي لو حابه مره واحده بدون ضغوط او الحاح بعدها وخصوصيتك محفوظه لأبعد مدي gamed.zezo@yahoo.com

انا هيام مطلقه رقمى 01005084895 الى حابب تعارف جاد وعمل علاقه كامله فون او كاميرا او مقابله وعندى شقتى لوحدى يكلمنى على رقمى بس باخد كارت 25 واتفق على طلبك وللتاكد اتصل الاول هتسمع رساله بصوتى تتاكد وبعد متبعت الشحن نتفق على طلبك اوك وده رقمى الموبنيل 01271960201 فى انتظار الجادين فقط

01225705436 واتس احمد من القاهره - لكل مصريه تبحث عن الحب والرومانسيه والامان

انا 45 سنة مطلق ممكن تشوفينى على nak.nak122@skyp لو عجبك انا نفسى امتعك واتمتع بقالى كتييير منمتش مع واحده

انا من اسكندرية بدور على سيده فوق ال 30 سنه وتكون من اسكندرية وبتحب المتعه انا شاب رياضى وسيم وابن ناس
01284296631

انا من اسكندرية بدور على سيده فوق ال 30 سنه وتكون من اسكندرية وبتحب المتعه انا شاب رياضى وسيم وابن ناس
01284296631

انا من اسكندرية بدور على سيده فوق ال 30 سنه وتكون من اسكندرية وبتحب المتعه انا شاب رياضى وسيم وابن ناس
01284296631

انا من اسكندرية بدور على سيده فوق ال 30 سنه وتكون من اسكندرية وبتحب المتعه انا شاب رياضى وسيم وابن ناس
01284296631

نفسي اعرف مين اللي حط اسمي والميل و اتليفون هنا

هاي للجميع انا حماده ٣٠ سنه بدور ع صديقه جريئه دلوعه جاده من القاهره في نفس سني لو جاده ده رقمي ٠١١١٤٧٨٠٩٠٦ ولو حاسه بملل تعالي نكسر الملل سوى ماتترديش

‏‏بعشق النسوان الهايجه المولعه لو نفسك تطلعي الشرموطه الممحونه الي جواكي تعالي مش فارقلي سنك لمهم تكوني لبوه اوي منتهي السريه فايبرايمو واتس01207033956 وده الاسكاي بي بتاعي mahmoudmando213

معايا هترتاحي جدا كلميني 01025651560
ونطفي الشوق في أحضانه 35سنه أسدوهكلك ياغزال

هااااي ممكن اتعرف عليكي؟

ممكن تشرفونا هنا على الجروب انا بشكر كل الناس المحترمين اللى اتعملت معهم واتشرفت بمعرفتهم للبيع والتواصل لأي مكان من داخل بورسعيد لمن يرغب بالشراء المنشطات الجنسي للاسفسار ولطلب الانضمام للجروب والارزاق على الله ربنا يفتحها علينا وعليكم يااااااااااااااااااااااارب
https://www.facebook.com/groups/1831774277035831/

‏«الأقدم ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 226   ‏›أحدث ‏أحدث»

إرسال تعليق

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More