الأحد، 29 سبتمبر 2013

انا بنت من مصر


انا بنت من مصر نفسل الاقي الراجل اللي يشرمطني و يوسخني
 عالنت اكيد فهمتوا اصدي ايه ياريت ميكلمنيش اللي اللي يقدر يعمل كده
 و فاهم ازاي وبس

64 التعليقات:

انا هدلعك وهريحك وهشرمطك على الاخر moro_132@yahoo.com
والهوت khaledshamel_elmetkenany@live.com
i will open my cam 24 hours
باي ياقلبى مستنيكى على شوق

انا احمد 33 سنه مهندس بقطاع البترول اعزب من اليكس محابب جدا اتعرف بيكى لعلاقه جديه وراشده وسريه واتمنى انى اكسبك كصديقه لانى محتاج صديق انا ايميلى ياهو alex_man80 مستنيكى يا قمر

لو عايزة راجل يمارس معاكي العنف و السيطرة صح كلميني ع الميل دا
memento.moka@yahoo.com

هاعذبك

ازيك انا اسمى محمد من القاهرة 33 سنة مهندس ميكانيكا طويل بحب الدم الخفيف مثقف شكلى كويس انا بدور على انسانة نكون اصدقاء قريبين انسانة اعوضها وتعوضنى حرمان الحياة انا عايز انسانة احط راسى على صدرها انسى الدنيا وهى كمان اكون سرها وهى تكون كل شىء فى حياتى انابحب الجنس طبعا وبتاعى كبيرو كويس فيةاوى ونفسى طويل على السرير وبلحس جامد اوى وعندى مكان امن وفى سرية تامة واى شىء على السرير هعملهولك ا انا ايملى ياريت تعرفينى بنفسك lovely_egyman80@yahoo.com مستنى وياريت تضفينى على الايمل ونكلم براحتنا وموبايلى برضة

انا موجود ياعمرى اعملك ال انتى عيزاة 01147151715

a1nolove@yahoo.com
01004945501
01110460360
وسيم مرتاح ماديا مهندس فى وزارة الاسكان اقيم بمفردى حاله صحيةجيده جدا

محمد مصري مقيم بالخليج بقطر صاحب شركة مقاولات السن 31 عاما حاصل بكالوريوس تجارة ارغب با أمرآه حنونة ولطيفة وتحب الحياة ومرحه احب المرأه ذات الجنس العالي والحار واحب جميع الأوضاع وسوف تري اني امتعه بجميع الاوضاع اللحس والمص وسوف اخلي شهواتها عالية للتواصل ايمالي علي السكاي omer.mohamed261
ايمالي علي الياهو mohamedkhader2000@yahoo.com
رقمي 0097433904548

اللى انتى عاوزا ممكن تكلمينى على 01009711496 وانا مستعد

ممكن تكليمنى وهاسعدك01009711496

انا شاب من القاهره 26 سنه ومستعد اعمل معاكى كل حاج وعندى المكان امان جداااا رقمى 01120555168

ممكن انا اشرمطك وانيكك والحس لك علي النت واريحك وارضع منك ضيفيني حبيبي
khalidahmad09@yahoo.com او سكاييب khalidahmad09

hiii
add me please: imp102@hotmail.com
or send me a message

احمد من الرياض
ahmadtec@hotmail.com

هاي انا محمد من الزقازيق وعندي 25 سنه وعندي مكان في الزقازيق وعاشق للمص
ده اميلي alspay_2010@yahoo.com
واسكاي بي amt_1788

jad.shami@yahoo.com

jad.alshami skybe

01223408197 ومش هتندم

انا هنسيكى نفسك
mohshaly@yahoo.com

ياولاد المرة المتناكة ياشويت شراميط كل واحد فيكم كاتب اميله وتعليق تحت صور اي واحده ياولاد الفجرة يا وزاني يا متناكين كل واحد فيكم كداب ف كل كلمة قالها دي بنت مرة شرموطة فجره ازينة ودى لو معاية هنيك المتناكة امها وهاهتك عرض الشرموطة اللى جابت امها وانتى يا زانية يا لبوة هجيبك نصين يا شرموطة يابنت المرة الشرموطة وده رقمي يا كسمك 01200762627 مستنيكى يا فجرة يابنت الفجرة

احب اتعرف على بنت اوامراة لعلاقه حميمه وساخنه ومتعه جنسيه اي واحده مستعده تعملي اضافه على facebook +212638774162

أنا على الإسكاى بى ggg171
ضيفينى عندك علشان أنيكك
أنا مستنيكى
وقولى لى أنا المتناكة

لو تحبي تجربى يبقى ليكى تواليت سليف كلمينى على
femalebigasslover@yahoo.co

انا مصرى لو عايزه انا رقمى00201120426569

دة ايميلى netman14@yahoo.com

انارجل اعمال وعندى مصنع وبدورعلى وحده من طراز خاص احمل داخل قلبى مشاعر واحاسيس قوية دافئة فانا احتاج الى انثى مشاعرها ساخنة ملتهبه لتشبع رجولتى القوية ومشاعرى المتوهجة نمارس الجب والجنس بعن ورومانسية حتى تتزوق رحيق ذكورتى الخاصة وعبق رجولتى احتاج الى انثى رشيقه الجسد بيضاء البشرة حتى نمارس الجنس بكل اشكاله واوضاعه المختلفة حتى تشعر بكيانها وانوثتها الثارة احاسيس لم تشعر بها من قبل وانتى بين يدى سوف تف......ق...د.............................................ين صوابك وعقلك كانثى حينما تشعرين بقذف السئل المنوى الساخن الملتهب كالحمم البركانية على اشفارك وبظك من الخارج وقذف لبنى الساخن الملتهب داخل مهبلك حتى تصرخين من نشوة وشبق الجنسى الذى تشعرين به لاول مرة حتى لو كنت متزوجة او مطلقة او عذباء فانا راجل خلقت لامراءة ذات انوثة ثائرة متوهجة كما ان العنف اثناء الممارسة يعطة لذة ونشوة لم تعريفيها من قبل فمن ترغب ان تشعر بانوثتها وكيانها ومشاعر متوهجة وانوثة ثارة ان ترسل لى سوف البى كل راغبتها وطلبتها بسرية تامة وامنة ياريت الى حابة تعيش الاحساس دا معايا ترسل رسالة على الخاص التواصل على 01009651049 zaher_zaher25y@yahoo.com

انا شاب من المعادي اعشق النساء والجنس ومص البزاز ولحس الكس دة رقمي 01014327293 او 01114803620 للسكس فون وللنيك ولكل واحدة هايجه اطفي نار كسها وامصمص بزازها وكل حاجة عايزها

لرايق / فارس عنتر 01118630121 / 01200416448
يارايت اللى تكلمينى تكون انسانه بجد محتاجه انسانه يكون كل شى ليها وتكون تعرف معنى الحب والحياة وتقدر معنى الرجل اللى معها اللى شايفه نفسها كدة وتكون فعلا محتاجة حد يكون كل شى فى حياتها تكلمنى ونتعرف بس يارايت يا جماعه اللى تتكلم تكون فعلا محتاجه كل شى حب ومتعه وحنان وامان انا جاهز ليها وعلى فكره لازم تكون بتحب الحياة انا منتظر اللى ترن وتقولى انا جيت نورت عليك حياتك 01118630121 / 01200416448

تحياتى فعلا انتى تستاهلى اللى يقدرك ssoso54646@yahoo.com

لو بتحبى الجنس وترغبين ان تمارسيه بس خايفه
لو تحب ان حد يمارس معك انت
بس خايف فلا تخافي ولا تخجلي
فانا فى خدمتكي هدفى أمتاعكي فلا تخافي ولا تترددي
حيث ان كل انواع الجنس متاح وموجود عندى جنس رومانسى دلع / جنس عنيف وسريع / ضرب شتائم كافة الاوضاع الممارسة الجنسية
لدي طرق مختلفه عن الاخرين وهذا ما اتميز به عن الاخرين
حيث ان كل ما تحتاج اليه عندى
وكل هذا بدون مقابل ولا اختلاف على نوعية مكان المقابلة عندي او عندك
شعارنا الثقه بلا حدود وسرية البيانات جودتى هدفى امتاعكم
لا تترددي فرصة ذهبية لا تتعوض مرة اخر0501019096

انا على يسكايبي mo00000066@outlook.com لو بتحبى الجنس وترغبين ان تمارسيه بس خايفه
لو تحب ان حد يمارس معك انت
بس خايف فلا تخافي ولا تخجلي
فانا فى خدمتكي هدفى أمتاعكي فلا تخافي ولا تترددي
حيث ان كل انواع الجنس متاح وموجود عندى جنس رومانسى دلع / جنس عنيف وسريع / ضرب شتائم كافة الاوضاع الممارسة الجنسية
لدي طرق مختلفه عن الاخرين وهذا ما اتميز به عن الاخرين
حيث ان كل ما تحتاج اليه عندى
وكل هذا بدون مقابل ولا اختلاف على نوعية مكان المقابلة عندي او عندك
شعارنا الثقه بلا حدود وسرية البيانات جودتى هدفى امتاعكم
لا تترددي فرصة ذهبية لا تتعوض مرة اخر 0501019096

اهلا بحضرتك انسانه مثلك لا تحتاج الا الى الدلع الجميل وبعدها كل شئ يكون اجمل

ده ايميلي سكيب mohamedhussein564@skbe ضفيني وانا اونا هشرمطك علي الاخر

باسم 33 سنه bassem_8000@yahoo.com

hot-man2566 عالسكايب شادي من الاردن

انا نياك عنيف رح اقطعك من النيك خاصه من طيزك الكبير يا شرموطه يا متناكه كسك كسك كسك رح امزقه نيك فاجر

naelhamada12@gmail.com
nael_hamada@yahoo.com

منغير كلام كتير عشان مبحبوش
انا هشام من مصر وده ايميلي
hisham0070@gmail.com
و صدقيني جربي ومش هتندمي

انا اسمى ريمون متزوج وبحب الجنس والمتعة الجنسية سنى 44سنة ممكن اتعامل معكى على التليفون او الكامرة او ممكن نتقابل عندك انا عندى أميل على الجميل على السكاى بى أميل الجميل هودة remonsapry18@gmail.comوأيمل السكاى بى هودة ياريت نتواصل ونتعامل مع بعض remon1234565 دة رقم التليفون 01202690789

انا شاب خليجي ابغى اتعرف على على بنت مصريه في القاهره مقابل مادي وهذا ايملي your15531@gmail.com

انا شاب موطلق من فتره طولاه وتعبان وساكن وحدي القاهره ومستعد اتزوجك لو عوزه01224911585للجادين

ده الميل بتاعى aboyoussef555558@yahoo.com اعملى سيرش على الفيس ونتكلم الاول قبل اى حاجة وانتى اللى تحددى تقابلينى وحتكونى مبسوطة ومرتاحة معايا جدا ومتخافيش الموضوع فى سرية تامة

انا ميدو وطلباتك متوافقه معايا واتمنى نتعرف اكتر وده رقمى 01113738671

01225705436 واتس احمد من القاهره - لكل مصريه تبحث عن الحب والرومانسيه والامان

hanyabdelmaneim@gmail.com

انا عاشق السكس بكل انواعه لو اى وحده تحب نتعرف ونتكلم مع بعض وامتعها واوصلها الى قمة المتعه الجنسيه انا موجود على الارقام دى رنى على حتصل بيكى نتعرف مش حتندمى ابدا لانى واثق ومتأكد انى حخليكى فى عالم تانى وجربى 01026255180 او 01211993364

انا خبير اذاى امتعك

hanyabdelmaneim@gmail.com

انا عاشق السكس بكل انواعه لو اى وحده تحب نتعرف ونتكلم مع بعض وامتعها واوصلها الى قمة المتعه الجنسيه انا موجود على الارقام دى رنى على حتصل بيكى نتعرف مش حتندمى ابدا لانى واثق ومتأكد انى حخليكى فى عالم تانى وجربى 01026255180 او 01211993364

انا خبير اذاى امتعك

انا من اسكندرية بدور على سيده فوق ال 30 سنه وتكون من اسكندرية وبتحب المتعه انا شاب رياضى وسيم وابن ناس
01284296631

ياسر من القاهرة ارغب التعارف علي بنت او مطلقة 01098462722

هاى حبايبي معاكو ساره 01060236727 جاهزه لاى علاقه جنسيه على الفون او على الطبيعه الى حابب يحولى رصيد على رقمى وهدلعه اخر دلع ولو عاوز تتاكد كلمنى على رقمى وبعد الشحن همتعك وادلعك اخر دلع

01153155651 مش هقول حاجة او اكتب حاجة تعالى وانا هعلمك بجد

جون لبناني 42 مقيم في فرنسا
romiganhen@gmail.com

اى واحده نفسها فى جنس حقيقى مع انسان يحبها ويقدرها ويمتعها بين احضانه انا رومانسى فى بوس الشفايف حنون فى مداعبه الخدود هادى فى مص الحلمات فنان فى لحس شفايف الكس فارس وخيال فى نيك النسوان ممكن اضافه انا روميو الرومنسي عاوز اتعرف ببنت او مدام في سرية تامة ودة رقمي 01123157612زبي واقف كلميني بسرعة سيدات بس



شاب 38 سنة مطلق بدون اولاد 01021242387 من القاهرة واتشرف بالتعارف ببنت او مدام ناضجة
جادة ارغب انسانه حنونة تكو ن متفتحه عقليا متحرره ومتكلمه تحب الاعتناء بنفسسها رومنسيه مطلقه او ارمله
مثقفه اجتماعيه مبتسمه للحياة تكون موزة رومنسية
لا يهم السن ولا الحالة الاجتماعية التواصل للجادات / 01021242387

كلمينى على الايميل sherifs926@Yahoo.com

إرسال تعليق

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More