الأحد، 29 سبتمبر 2013

أنا فرح عضوة جديدة


هاي ياشباب أنا جيت
اسمي فرح وبيدلعوني يقولولي فروحة
عضوة جديدة معاكم
وهايجة مووووووت ونفسي اسمع ترحيب جامد علشان تشوفوا مواهبي وتتبسطوا معايا اوعوا حد يطنشني أزعل مووووووووووووت
مستنية ترحيبكم ياحلوين

46 التعليقات:

ممكن تضيفينى عندك ونبقى أصدقاء ؟ abdelrahmankamel123@yahoo.com / Skype Abdoukamel1234

انا احمد 33 سنه مهندس بقطاع البترول اعزب من اليكس محابب جدا اتعرف بيكى لعلاقه جديه وراشده وسريه واتمنى انى اكسبك كصديقه لانى محتاج صديق انا ايميلى ياهو alex_man80 مستنيكى يا قمر

ازيك يا سينار انا اسمى محمد من القاهرة 33 سنة مهندس ميكانيكا طويل بحب الدم الخفيف مثقف شكلى كويس انا بدور على انسانة نكون اصدقاء قريبين انسانة اعوضها وتعوضنى حرمان الحياة انا عايز انسانة احط راسى على صدرها انسى الدنيا وهى كمان اكون سرها وهى تكون كل شىء فى حياتى انابحب الجنس طبعا وبتاعى كبيرو كويس فيةاوى ونفسى طويل على السرير وبلحس جامد اوى وعندى مكان امن وفى سرية تامة واى شىء على السرير هعملهولك ا انا ايملى ياريت تعرفينى بنفسك lovely_egyman80@yahoo.com مستنى وياريت تضفينى على الايمل ونكلم براحتنا وموبايلى برضة

سامح 33 سنة اتمنا التواصل والأضافة
smsmsss49@yhaoo.com

محمد مصري مقيم بالخليج بقطر صاحب شركة مقاولات السن 31 عاما حاصل بكالوريوس تجارة ارغب با أمرآه حنونة ولطيفة وتحب الحياة ومرحه احب المرأه ذات الجنس العالي والحار واحب جميع الأوضاع وسوف تري اني امتعه بجميع الاوضاع اللحس والمص وسوف اخلي شهواتها عالية للتواصل ايمالي علي السكاي omer.mohamed261
ايمالي علي الياهو mohamedkhader2000@yahoo.com
رقمي 0097433904548

ممكن تعارف ممكن تكلمينى01009711496انا مستعد

تعرف اي بتاكلمها علي الفيس او هنا او سكس فون

هاى فررررررررررح . سعيد جداااااااا بعرفتك .. و انتى جااااااااااااااااااامدة موووووت.
حبييييييييت كل حاجة فيككككككككى من أول نظرة و يا رب عقبال أول لممممممسة .,
magdyelrabat@yahoo.com

وسام الشاعر جنسي للنساء عاطفي رومانسي جدا ابحث عن انسانه جنسية جدا كبيره بالعمر من بغداد او ديالى 07718567954

أزال المؤلف هذا التعليق.

هاي فروحة
اللي يطنشك يقلب حمار
مايل: giriosmaya@hotmail.com
Skype: georges230718

اى مدام ( متزوجة او مطلقة او ارملة ) تبحث عن متعة جنسية نادرة وتكون فى سرية لايهم السن ولاكن المهم ان تكون بتحب تتناك قوى وللعلم انا فنان فى ان اوصل حبيبتى اللى بنكها لاعلى درجة فى المتعة لو بتحبى العنف وانتى بتتناكى هكون عنيف جدا وهفشخك نيك اما لو بتحبى الرومانسية فى النيك هعيشيك احلى رومانسية وانتى بتتناكى لانى متعتى انى اشوفيك متمتعة بجد بعشق اللحس جدا وفنان فى لحس الكس الملعون - برجاء ارسال رقمك ونتفق mohshaly@yahoo.com

مرحبا فروحة اذا بتحبي طيفيني عسكايب amer000010

احب اتعرف على بنت اوامراة لعلاقه حميمه وساخنه ومتعه جنسيه اي واحده مستعده تعملي اضافه على facebook +212638774162

أنا على الإسكاى بى ggg171
ضيفينى عندك علشان أنيكك
أنا مستنيكى يا فروحتى
وقولى لى دوئنى زبك

ممكن تضيفيني عندك هيدا ايمالي z.malek@hotmail.com
وشكران يا حلوي

دة ايميلى netman14@yahoo.com

ارجو ان اتلقي منك راسله او رنه علي التليفون واكلمك مهندس مصري مركز محترم وشخصيه هادئه لكني عاشق لفن السكس MAIASN2004@YAHOO.COM // 01000372740

هاي فرح ارجو ان اتلقي منك راسالة samer_d123@hotmail.com

هاي فرح ارجو ان اتلقي منك راسالة samer_d123@hotmail.com

انا شاب من المعادي اعشق النساء والجنس ومص البزاز ولحس الكس دة رقمي 01014327293 او 01114803620 للسكس فون وللنيك ولكل واحدة هايجه اطفي نار كسها وامصمص بزازها وكل حاجة عايزها

لو بتحبى الجنس وترغبين ان تمارسيه بس خايفه
لو تحب ان حد يمارس معك انت
بس خايف فلا تخافي ولا تخجلي
فانا فى خدمتكي هدفى أمتاعكي فلا تخافي ولا تترددي
حيث ان كل انواع الجنس متاح وموجود عندى جنس رومانسى دلع / جنس عنيف وسريع / ضرب شتائم كافة الاوضاع الممارسة الجنسية
لدي طرق مختلفه عن الاخرين وهذا ما اتميز به عن الاخرين
حيث ان كل ما تحتاج اليه عندى
وكل هذا بدون مقابل ولا اختلاف على نوعية مكان المقابلة عندي او عندك
شعارنا الثقه بلا حدود وسرية البيانات جودتى هدفى امتاعكم
لا تترددي فرصة ذهبية لا تتعوض مرة اخر 0501019096

ما احب اتكلم كثير ضيفيني علي الكك ahmedshevo10

hot-man2566 عالسكايب شادي من الاردن

انا هشام وده ايميلي
hisham0070@gmail.com

انا اسمى ريمون متزوج وبحب الجنس والمتعة الجنسية سنى 44سنة ممكن اتعامل معكى على التليفون او الكامرة او ممكن نتقابل عندك انا عندى أميل على الجميل على السكاى بى أميل الجميل هودة remonsapry18@gmail.comوأيمل السكاى بى هودة ياريت نتواصل ونتعامل مع بعض remon1234565

انا اسمى ريمون متزوج وبحب الجنس والمتعة الجنسية سنى 44سنة ممكن اتعامل معكى على التليفون او الكامرة او ممكن نتقابل عندك انا عندى أميل على الجميل على السكاى بى أميل الجميل هودة remonsapry18@gmail.comوأيمل السكاى بى هودة ياريت نتواصل ونتعامل مع بعض remon1234565 دة رقم التليفون 01202690789

انا ميدو اسكندراني وسيم لأي بنت حاجة شاب خول لا 01207423867

انا ميدو اسكندراني وسيم لأي بنت حاجة شاب خول لا 01207423867

بلاش شباب ترن ممكن اتعرف علي انسه او مدام من القاهره تكون بتحب تتناك من طيزها ويريت تكون بتاعت متعة ومزاج فقط بدون مقابل مادي ويريت تكون واصقه في نفسها انها جاده وصادقه وصريحه وقد كلامها وقد قرارها متكونش بترجع فيه زي العيال الصغيره ويريت نتواصل علي الخاص في سريه تامه جدا جدا جدا 01155704307 ويري الي ترن متقولش انا رنيت غلط او تعمل نفسها بتسئل علي وحده صحبتها ولو انسانه عاوزه تجرب وخايفه متخفش في سريه تامه بس تكون جاده وقد كلامها وانا من ممكن اتعرف علي انسه او مدام من القاهره تكون بتحب تتناك من طيزها ويريت تكون بتاعت متعة ومزاج فقط بدون مقابل مادي ويريت تكون واصقه في نفسها انها جاده وصادقه وصريحه وقد كلامها وقد قرارها متكونش بترجع فيه زي العيال الصغيره ويريت نتواصل علي الخاص في سريه تامه جدا جدا من جسر السويس عند حديقة بدر

بلاش شباب ترن ممكن اتعرف علي انسه او مدام من القاهره تكون بتحب تتناك من طيزها ويريت تكون بتاعت متعة ومزاج فقط بدون مقابل مادي ويريت تكون واصقه في نفسها انها جاده وصادقه وصريحه وقد كلامها وقد قرارها متكونش بترجع فيه زي العيال الصغيره ويريت نتواصل علي الخاص في سريه تامه جدا جدا جدا 01155704307 ويري الي ترن متقولش انا رنيت غلط او تعمل نفسها بتسئل علي وحده صحبتها ولو انسانه عاوزه تجرب وخايفه متخفش في سريه تامه بس تكون جاده وقد كلامها وانا من ممكن اتعرف علي انسه او مدام من القاهره تكون بتحب تتناك من طيزها ويريت تكون بتاعت متعة ومزاج فقط بدون مقابل مادي ويريت تكون واصقه في نفسها انها جاده وصادقه وصريحه وقد كلامها وقد قرارها متكونش بترجع فيه زي العيال الصغيره ويريت نتواصل علي الخاص في سريه تامه جدا جدا من جسر السويس عند حديقة بدر

ده الميل بتاعى aboyoussef555558@yahoo.com اعملى سيرش على الفيس ونتكلم الاول قبل اى حاجة وانتى اللى تحددى تقابلينى وحتكونى مبسوطة ومرتاحة معايا جدا ومتخافيش الموضوع فى سرية تامة

01225705436 واتس احمد من القاهره - لكل مصريه تبحث عن الحب والرومانسيه والامان

أزال المؤلف هذا التعليق.

انا هيام ارقامى 01005084895 اورنج ‏01271960201‏ بعمل كل حاجه مقابلات في شقتى وعرض كاميرا وفو واتصل اتاكد هتسمع رساله بصوتى اتاكد واتفق معاه على طلباته غير كده مش هتعرف توصلى اصلا انا جاده واحب الجادين وناس كتير اتعاملت معايا وعارفين انى جاده جدا وبنفذ فورا

هيام انا ابراهيم من مصر وعاوز بنت جميلة زيك كدة تدلعنى ودة اميلى salhe_shheth@yahoo.com

اناا شاب ابحث عن بنت جادة لتعارف على وتس اب يكون عمرها 18سنة 3197005030904+



شاب 38 سنة مطلق بدون اولاد 01021242387 من القاهرة واتشرف بالتعارف ببنت او مدام ناضجة
جادة ارغب انسانه حنونة تكو ن متفتحه عقليا متحرره ومتكلمه تحب الاعتناء بنفسسها رومنسيه مطلقه او ارمله
مثقفه اجتماعيه مبتسمه للحياة تكون موزة رومنسية
لا يهم السن ولا الحالة الاجتماعية التواصل للجادات / 01021242387

كلمينى على الايميل sherifs926@Yahoo.com

إرسال تعليق

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More