الأحد، 29 سبتمبر 2013

انا بنوته من جزائر


انا بنوته من جزائر وكسى هايج وعاوزه اتناك ومن غير فلوس وبفتح الكاميرا ببلاش 
انا بفتح الكاميرا لى اى شاب يمتعنى على الكاميرا ومن غير فلوس 



وده وصوره لي انا في انتضاركم حبايبي

59 التعليقات:

انا احمد 33 سنه مهندس بقطاع البترول اعزب من اليكس محابب جدا اتعرف بيكى لعلاقه جديه وراشده وسريه واتمنى انى اكسبك كصديقه لانى محتاج صديق انا ايميلى ياهو alex_man80 مستنيكى يا قمر

انت حلوة ورشيقة تعجبي كل راجل وانامن الناس الي يعشقو الجمال (انا تونسي ) و احترم كل امراة تعشق وتقدس النيك
احتراماتي
عماد

ازيك انا اسمى محمد من القاهرة 33 سنة مهندس ميكانيكا طويل بحب الدم الخفيف مثقف شكلى كويس انا بدور على انسانة نكون اصدقاء قريبين انسانة اعوضها وتعوضنى حرمان الحياة انا عايز انسانة احط راسى على صدرها انسى الدنيا وهى كمان اكون سرها وهى تكون كل شىء فى حياتى انابحب الجنس طبعا وبتاعى كبيرو كويس فيةاوى ونفسى طويل على السرير وبلحس جامد اوى وعندى مكان امن وفى سرية تامة واى شىء على السرير هعملهولك ا انا ايملى ياريت تعرفينى بنفسك lovely_egyman80@yahoo.com مستنى وياريت تضفينى على الايمل ونكلم براحتنا وموبايلى برضة

انا حلمى وهمتعكhelmyhs53@yahoo.com

محمد مصري مقيم بالخليج بقطر صاحب شركة مقاولات السن 31 عاما حاصل بكالوريوس تجارة ارغب با أمرآه حنونة ولطيفة وتحب الحياة ومرحه احب المرأه ذات الجنس العالي والحار واحب جميع الأوضاع وسوف تري اني امتعه بجميع الاوضاع اللحس والمص وسوف اخلي شهواتها عالية للتواصل ايمالي علي السكاي omer.mohamed261
ايمالي علي الياهو mohamedkhader2000@yahoo.com
رقمي 0097433904548

ضيفيني حبيبي وانا امتعك يا عسل انتي جسمك نار نفسي الحس جسمك من راسك لرجلك
khalidahmad09@yahoo.com او سكاييب khalidahmad09

هلا سارة انا ابراهيم مصري بقطر يا ريت تضيفينى وده ايميلى erbrahimm60@yahoo.com

هاي انا شهاب من الجزائر ممكن نتعرف عبر اسكايب هدا حسابي najm.asahil_1983

سكايب بتاعى amm116

احمد من الرياض
ahmadtec@hotmail.com

هاي انا محمد من الزقازيق وعندي 25 سنه وعندي مكان في الزقازيق وعاشق للمص
ده اميلي alspay_2010@yahoo.com
واسكاي بي amt_1788

jad.shami@yahoo.com

jad.alshami skybe

انا هنا على السكايب ali.alilou905

انا من مدينة قسنطينة السكايب ali.alilou905

انا على السكايب Osama.syria
وعلى وي شات man_sy1
انا من الشام وعايش بالشام
منتظرك ع نار

و انا عندى كام و بفتحها و هبسطك arabi_30@yahoo.com

أزال المؤلف هذا التعليق.

احب اتعرف على بنت اوامراة لعلاقه حميمه وساخنه ومتعه جنسيه اي واحده مستعده تعملي اضافه على facebook +212638774162

أنا من الجزائر وحاب نيكك سكايب atarek.hotel.annaba.23
فيس بوك nassim kimo nino
الهاتف 213794561086+
الإيميل tarekkharbache@gmail.com

أنا على الإسكاى بى ggg171
صيفينى عندك علشان أنيكك
أنا مستنيكى يا بنوتة من الجزائر
وقولى لى أموت فى زبك

دة ايميلى netman14@yahoo.com

kamel.alharedi@facebook.com
al_haredi instagram & skype
whatsapp 962791413312

هاي أنا جاسم من بريطانيا

انارجل اعمال وعندى مصنع وبدورعلى وحده من طراز خاص احمل داخل قلبى مشاعر واحاسيس قوية دافئة فانا احتاج الى انثى مشاعرها ساخنة ملتهبه لتشبع رجولتى القوية ومشاعرى المتوهجة نمارس الجب والجنس بعن ورومانسية حتى تتزوق رحيق ذكورتى الخاصة وعبق رجولتى احتاج الى انثى رشيقه الجسد بيضاء البشرة حتى نمارس الجنس بكل اشكاله واوضاعه المختلفة حتى تشعر بكيانها وانوثتها الثارة احاسيس لم تشعر بها من قبل وانتى بين يدى سوف تف......ق...د.............................................ين صوابك وعقلك كانثى حينما تشعرين بقذف السئل المنوى الساخن الملتهب كالحمم البركانية على اشفارك وبظك من الخارج وقذف لبنى الساخن الملتهب داخل مهبلك حتى تصرخين من نشوة وشبق الجنسى الذى تشعرين به لاول مرة حتى لو كنت متزوجة او مطلقة او عذباء فانا راجل خلقت لامراءة ذات انوثة ثائرة متوهجة كما ان العنف اثناء الممارسة يعطة لذة ونشوة لم تعريفيها من قبل فمن ترغب ان تشعر بانوثتها وكيانها ومشاعر متوهجة وانوثة ثارة ان ترسل لى سوف البى كل راغبتها وطلبتها بسرية تامة وامنة ياريت الى حابة تعيش الاحساس دا معايا ترسل رسالة على الخاص التواصل على 01009651049 zaher_zaher25y@yahoo.com

زبي هاي 24 ساعه بعشق الجنس منتظرك تضيفيني ع الفيس leyo.a.m360@gmail.com او ع الوتس وده رقمي 0014427774244

مرحبا اسمي فؤاد وهذا اميلىfouad1fouad1@hotmail.com

انا شاب من المعادي اعشق النساء والجنس ومص البزاز ولحس الكس دة رقمي 01014327293 او 01114803620 للسكس فون وللنيك ولكل واحدة هايجه اطفي نار كسها وامصمص بزازها وكل حاجة عايزها

انا على يسكايبي mo00000066@outlook.com لو بتحبى الجنس وترغبين ان تمارسيه بس خايفه
لو تحب ان حد يمارس معك انت
بس خايف فلا تخافي ولا تخجلي
فانا فى خدمتكي هدفى أمتاعكي فلا تخافي ولا تترددي
حيث ان كل انواع الجنس متاح وموجود عندى جنس رومانسى دلع / جنس عنيف وسريع / ضرب شتائم كافة الاوضاع الممارسة الجنسية
لدي طرق مختلفه عن الاخرين وهذا ما اتميز به عن الاخرين
حيث ان كل ما تحتاج اليه عندى
وكل هذا بدون مقابل ولا اختلاف على نوعية مكان المقابلة عندي او عندك
شعارنا الثقه بلا حدود وسرية البيانات جودتى هدفى امتاعكم
لا تترددي فرصة ذهبية لا تتعوض مرة اخر 0501019096

انا بحب متعة الكاميرا وجربتها كتير ده سكيب mohamedhussein@skybeجربيها معايا وهتكوني

اهلا انا 27 سنه طول زبي 25 سنتي اسمر ويجلس زبي ينيك لمده ساعه مجنون في الطياز البنات انيك بفلوس وهذا رقمي نتوصل واتس 00967777608842

شايب 53سنةحاب بنوتة صغيرةعذراء للمتعة من الجزائر العاصمة بدون مقابل ها:0796125756

بعشق الحريم الكبيره
اللى عاوزه تتناك تيجى خاص او ترن
01142564684

بعشق الحريم الكبيره
اللى عاوزه تتناك تيجى خاص او ترن
01142564684

hot-man2566 عالسكايب شادي من الاردن

انا اسمى ريمون متزوج وبحب الجنس والمتعة الجنسية سنى 44سنة ممكن اتعامل معكى على التليفون او الكامرة او ممكن نتقابل عندك انا عندى أميل على الجميل على السكاى بى أميل الجميل هودة remonsapry18@gmail.comوأيمل السكاى بى هودة ياريت نتواصل ونتعامل مع بعض remon1234565 دة رقم التليفون 01202690789

سلام انا كريم من الجزائر العاصمة بلدية رغاية اريد تعرف على وحدة تكون سخونة مثلي انا نار رقمي 0794841461 الفيسبوك karim lotfi

سلام انا براهيم اريد تعرف بيك رقمي 0794841461

بنوتة من جزائر ممكن السكايب ونمارس الجنس ارسليه لي على إميلي AZERT1978@OUTLOOK.FR

عمري 23 ..
ساكن بالسعودية ..
زبي نار ولا عمري نيكت بنت قبل كده ..
للتواصل : looovesex6@gmail.com

انا ميدو وطلباتك متوافقه معايا واتمنى نتعرف اكتر وده رقمى 01113738671

amr.magic@gmail.com
skype:amr198313
01211899595
01067075793
01118015802
welcome to my world
my name is amr 33 years old from egypt cairo
and i have Safe place

hanyabdelmaneim@gmail.com


انا خبير اذاى امتعك

hanyabdelmaneim@gmail.com


انا خبير اذاى امتعك

سلام انا من تبسة وهذا ايمايلي sara62199@gmail.com

sara islam ‎‏ ممكن نتعرف هذا ايمايلي ‏lakhdarbelakhdar@gmail.com

السكايب تبعي انا من العراق

انا هيام ارقامى 01005084895 اورنج ‏01271960201‏ بعمل كل حاجه مقابلات في شقتى وعرض كاميرا وفو واتصل اتاكد هتسمع رساله بصوتى اتاكد واتفق معاه على طلباته غير كده مش هتعرف توصلى اصلا انا جاده واحب الجادين وناس كتير اتعاملت معايا وعارفين انى جاده جدا وبنفذ فورا



شاب 38 سنة مطلق بدون اولاد 01021242387 من القاهرة واتشرف بالتعارف ببنت او مدام ناضجة
جادة ارغب انسانه حنونة تكو ن متفتحه عقليا متحرره ومتكلمه تحب الاعتناء بنفسسها رومنسيه مطلقه او ارمله
مثقفه اجتماعيه مبتسمه للحياة تكون موزة رومنسية
لا يهم السن ولا الحالة الاجتماعية التواصل للجادات / 01021242387

كلمينى على الايميل sherifs926@Yahoo.com

إرسال تعليق

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More